Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Kredittsjekkes meg selv nå. Er nesten ferdig å ordne opp i rotet eksen påførte meg!! Fornøyd!! Men det er en ting jeg ikke skjønner. Den ene anmerkningen står det beløp 9135,- og kreditoren. Det har jeg 5000 igjen på nå. Mot så er det to anmerkninger med samme dato fra namsmyndigheten. På begge er beløpet 0. Type: intet til utlegg. Ingen mer informasjon om det. Hva betyr det? Er det ikke noe beløp igjen eller hva?? Håper noen kan hjelpe meg! Tenkte å ringe de i morgen, men vet ikke hvem jeg skal ringe..:/ Anonymkode: f6205...e2c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kredittsjekkes meg selv nå. Er nesten ferdig å ordne opp i rotet eksen påførte meg!! Fornøyd!! Men det er en ting jeg ikke skjønner. Den ene anmerkningen står det beløp 9135,- og kreditoren. Det har jeg 5000 igjen på nå. Mot så er det to anmerkninger med samme dato fra namsmyndigheten. På begge er beløpet 0. Type: intet til utlegg. Ingen mer informasjon om det. Hva betyr det? Er det ikke noe beløp igjen eller hva?? Håper noen kan hjelpe meg! Tenkte å ringe de i morgen, men vet ikke hvem jeg skal ringe..:/ Anonymkode: f6205...e2c Det kan vel ikke være at det står 0 på beløp og så er det egentlig et stort beløp, men det stør 0 fordi det er intet til utlegg? Det hadde knust meg Anonymkode: f6205...e2c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Jeg fant ut av det, og jeg er ca 10000 fra å bli kvitt alle anmerkninger!!! 😃😃😃 Er så glad! Har jobbet hardt for dette!! Anonymkode: f6205...e2c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fant ut av det, og jeg er ca 10000 fra å bli kvitt alle anmerkninger!!! 😃😃😃 Er så glad! Har jobbet hardt for dette!! Anonymkode: f6205...e2c Bra jobba 👍 Anonymkode: 9da85...09b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bra jobba 👍 Anonymkode: 9da85...09b Takk ☺️ Anonymkode: f6205...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå