Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Jeg gikk fra samboer for 3mnd siden. Nå har jeg virkelig begynt å savne ham. De siste 4mnd før bruddet hadde vi ikke sex. Før det var det en gang på 6mnd. Før elsket jeg sex og følte meg rimelig trygg i alle situasjoner. Sextørken har gjort noe med selvfølelsen og selvtilliten min. Etter å ha tatt intiativ og blitt avvis, opplevd null interesse og null følelse av at han vil ha meg i to år føler jeg meg så dum. Han skyldte på at han var sliten og vi hadde mange andre utfordringer. Jeg forsøkte å snakke med hamog fortelle hva det gjorde med meg, men det førte ikke frem. Nå er jeg relativt ny-singel og føler meg helt håpløs på sexfronten. Tips anyone? Anonymkode: 3579e...487
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Savner du han eller bare sex? kast deg ut i det, det kommer av seg selv👌🏻 Anonymkode: bf409...3e2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #3 Skrevet 9. juli 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Savner du han eller bare sex? kast deg ut i det, det kommer av seg selv👌🏻 Anonymkode: bf409...3e2 Savner jo ham litt, men mest sex. Jeg savner følelsen av begjær, lyst og deilige opplevelser. Jeg har født barn og hatt lekkasjeproblemer og merker at det gjør meg bekymret... Anonymkode: 3579e...487
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #4 Skrevet 9. juli 2018 Begyn å date. Bruk tinder. Bare for å komme inn i gamet igjen. Du trenger sex for å føle deg begjært. Jeg lover deg, MANGE menn ønsker å ha sex med deg. Det er easy peasy å få seg noe bare man går inn for det. 😉 drit i den udugelige eksen din, han var ikke noe for deg. Tusen andre står i kø for å få en bit a kroppen din 😉 om du er deilig og på Vestlandet kan du begynne med meg. Haha. Jeg er jente da men, er god på å gi andre jenter deilige orgasmer og la dem føle seg sexy og begjært. Anonymkode: ff049...117
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2018 #5 Skrevet 9. juli 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begyn å date. Bruk tinder. Bare for å komme inn i gamet igjen. Du trenger sex for å føle deg begjært. Jeg lover deg, MANGE menn ønsker å ha sex med deg. Det er easy peasy å få seg noe bare man går inn for det. 😉 drit i den udugelige eksen din, han var ikke noe for deg. Tusen andre står i kø for å få en bit a kroppen din 😉 om du er deilig og på Vestlandet kan du begynne med meg. Haha. Jeg er jente da men, er god på å gi andre jenter deilige orgasmer og la dem føle seg sexy og begjært. Anonymkode: ff049...117 Ah- takk! Nå kommer jeg til å småglise i hele dag 😉Kanskje jeg skulle vurdere en vestlandstur 😉 Anonymkode: 3579e...487
MerraSomGår Skrevet 9. juli 2018 #6 Skrevet 9. juli 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ah- takk! Nå kommer jeg til å småglise i hele dag 😉Kanskje jeg skulle vurdere en vestlandstur 😉 Anonymkode: 3579e...487 Yes. Bare kom 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå