Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 En mann inviterer med seg en ukjent dame hjem etter fest. De legger seg nakne i dobbeltsenga, kliner litt men sovner før de har sex. Etter noen timer våkner mannen av at dama stryker ham over penis. Ha ber henne slutte. Det gjør hun, kler på deg og går. Hvor mange års fengsel bør hun få? Anonymkode: 25c27...920
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Herregud. Slutt å gjøre narr av andre tråder. Syke folk. Anonymkode: 9ad52...4b2
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: En mann inviterer med seg en ukjent dame hjem etter fest. De legger seg nakne i dobbeltsenga, kliner litt men sovner før de har sex. Etter noen timer våkner mannen av at dama stryker ham over penis. Ha ber henne slutte. Det gjør hun, kler på deg og går. Hvor mange års fengsel bør hun få? Anonymkode: 25c27...920 Snakk om å synke så lavt som det bare går an ved å poste et slikt innlegg for å mobbe/ gjøre narr av andres smerte. Du burde dessuten skjønne at det eneste sammenliknbare her var om hun hadde fingeren sin i hans anus. Anonymkode: 0cf7b...fa6
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Så dum er det ikke lov å være! Kom deg ut i solen og sprekk, ditt troll! Anonymkode: 2a3cf...743
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakk om å synke så lavt som det bare går an ved å poste et slikt innlegg for å mobbe/ gjøre narr av andres smerte. Du burde dessuten skjønne at det eneste sammenliknbare her var om hun hadde fingeren sin i hans anus. Anonymkode: 0cf7b...fa6 Jeg er enig med første delen av innlegget ditt! Men mener du virkelig at du kan gjøre hva du vil med en manns penis mens han sover, men at det ikke er et overgrep før du stikker fingeren i rompa hans? Anonymkode: ad1c1...960
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #6 Skrevet 8. juli 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig med første delen av innlegget ditt! Men mener du virkelig at du kan gjøre hva du vil med en manns penis mens han sover, men at det ikke er et overgrep før du stikker fingeren i rompa hans? Anonymkode: ad1c1...960 Det var ikke du hun skrev. Har du tungt for det? Hun skrev at det var samnenliknbart. Forøvrig er denne tråden smakløs. Og du også. Anonymkode: ed4d0...36f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #7 Skrevet 8. juli 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var ikke du hun skrev. Har du tungt for det? Hun skrev at det var samnenliknbart. Forøvrig er denne tråden smakløs. Og du også. Anonymkode: ed4d0...36f Hvis jeg har tungt for det, så har du også det! Hun skriver det eneste sammenliknbare: Du burde dessuten skjønne at det eneste sammenliknbare her var om hun hadde fingeren sin i hans anus. Er enig i at tråden er smakløs, siden den er en respons på en annen tråd. Men poenget mitt er at menn også kan misbrukes i søvne, og vi damer skal ikke ta så lett på det som hun i svar 2 gjør! Anonymkode: ad1c1...960
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #8 Skrevet 8. juli 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis jeg har tungt for det, så har du også det! Hun skriver det eneste sammenliknbare: Du burde dessuten skjønne at det eneste sammenliknbare her var om hun hadde fingeren sin i hans anus. Er enig i at tråden er smakløs, siden den er en respons på en annen tråd. Men poenget mitt er at menn også kan misbrukes i søvne, og vi damer skal ikke ta så lett på det som hun i svar 2 gjør! Anonymkode: ad1c1...960 Alle mennesker kan misbrukes i søvne. Og det bør man la være å utnytte. Case closed. Anonymkode: df5d6...3fe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #9 Skrevet 8. juli 2018 Jeg opprettet en my tråd for ikke å ødelegge den andre, men ingen tør å svare på spørsmålet. Anonymkode: 25c27...920
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #10 Skrevet 8. juli 2018 Inntil ett år er den normale strafferammen. Det burde tas like alvorlig som annen seksuell befølning. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28/KAPITTEL_2-11#§297 Anonymkode: a8800...65d
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #11 Skrevet 8. juli 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg opprettet en my tråd for ikke å ødelegge den andre, men ingen tør å svare på spørsmålet. Anonymkode: 25c27...920 "Tør"? Du er vel ikke dummere enn at du vet, som alle voksne mennesker vet, at rettsvitenskap alltid er et skjønnsspørsmål? Og at enhver sak retter seg etter presedens som fins på området? Og at det dermed ikke går an å slenge ut en tilfeldig valgt straff bare ut fra hva du eller jeg synser om her og nå? Jeg "tør" fint å svare på tøvet ditt, men 1) jeg ser ikke vitsen og 2) jeg har ikke verken erfaring fra strafferett eller formell juridisk kompetanse. Hvorfor skulle jeg synse litt i øst og vest da? Jeg kjenner min begrensning (og det burde flere gjøre.) Anonymkode: df5d6...3fe
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #12 Skrevet 8. juli 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Tør"? Du er vel ikke dummere enn at du vet, som alle voksne mennesker vet, at rettsvitenskap alltid er et skjønnsspørsmål? Og at enhver sak retter seg etter presedens som fins på området? Og at det dermed ikke går an å slenge ut en tilfeldig valgt straff bare ut fra hva du eller jeg synser om her og nå? Jeg "tør" fint å svare på tøvet ditt, men 1) jeg ser ikke vitsen og 2) jeg har ikke verken erfaring fra strafferett eller formell juridisk kompetanse. Hvorfor skulle jeg synse litt i øst og vest da? Jeg kjenner min begrensning (og det burde flere gjøre.) Anonymkode: df5d6...3fe Jeg spurte ikke hvilken straff hun hadde fått, jeg spurte hva du mener hadde vet rintig. Hva mener du forøvrig er tull? Anonymkode: 25c27...920
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #13 Skrevet 8. juli 2018 Menn og kvinner bør få like lang straff. Problemet er at kvinner slipper lettere unna slike ting, selv om begge er like alvorlig. Anonymkode: f33ac...8bf
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #14 Skrevet 8. juli 2018 For å svare på spørsmålet ditt, ingen. Som svar i den andre tråden, å stikke noe inn i andre er ikke greit. Berøring er et spørsmål om invitasjon til noe mer fra den andre. Når man får et nei og den andre godtar dette er jo saken grei. Hadde de ikke vært nakne, hadde det ikke vært greit med berøring på intime steder heller. Anonymkode: ccdd4...977
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #15 Skrevet 8. juli 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: For å svare på spørsmålet ditt, ingen. Som svar i den andre tråden, å stikke noe inn i andre er ikke greit. Berøring er et spørsmål om invitasjon til noe mer fra den andre. Når man får et nei og den andre godtar dette er jo saken grei. Hadde de ikke vært nakne, hadde det ikke vært greit med berøring på intime steder heller. Anonymkode: ccdd4...977 For noe tull. Hvis en kvinne våknet av at en mann strøk utenpå vagina, så hadde folk her inne hylt like mye opp om overgrep. Anonymkode: 9c604...435
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #16 Skrevet 8. juli 2018 Selvfølgelig like streng som mannen i den andre tråden. Anonymkode: d0656...e93
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #17 Skrevet 8. juli 2018 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: For noe tull. Hvis en kvinne våknet av at en mann strøk utenpå vagina, så hadde folk her inne hylt like mye opp om overgrep. Anonymkode: 9c604...435 Nå svarte jeg, ikke alle andre. Anonymkode: ccdd4...977
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #18 Skrevet 8. juli 2018 Da bør hun straffes på lik linje med en mann som har befølt en kvinne mens hun sover. Anonymkode: d48c5...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå