Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #1 Skrevet 8. juli 2018 Er det farlig å aldri ha mensen?Jeg går på p-piller og tenker å bare kutte ut å ha mensen.Vet jeg gjorde det når jeg var yngre, men tror dere det er trygt?🤔 Anonymkode: 15848...ece
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #2 Skrevet 8. juli 2018 Om kroppen din aksepterer det er det greit, men du vil gjerne spotte litt etterhvert Jeg hadde mens mellom hver pakke, altså hver tredje måned. Da opplevde jeg ingen spotting eller småblødninger. Anonymkode: bfb2e...c5f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #3 Skrevet 8. juli 2018 Okei, takk for tips👌🏻Ja det er jo også en mulighet, mens mellom hver pakke....skal prøve meg litt frem. Eneste "frykt" jeg har er å bli gravid og ikke vite om det før det har gått lang tid hvis jeg aldri har mens.Kanskje lurt med en test i ny og ned da... Anonymkode: 15848...ece
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Det er ikke farlig å stoppe menstruasjon med p-piller. Det er jo det hormonspiralen ofte gjør. Eneste er som du sier, at blødning er en slags garanti mot at du ikke er gravid. Anonymkode: 3b1ec...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå