Gå til innhold

Aqvia kullsyreapparat, noen som har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne går, men synes det er vanskelig å få ordentlig med kullsyre i vannet. Synes det er litt for tamt, uansett hvor mye gass jeg bruker. Noen andre med erfaring? 

Anonymkode: 47662...a50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gjøre repetisjoner.

Hold knappen inne i ca 3 sekunder, da har du det som tilsvarer Bris. Slipp opp og hold i ytterligere 3 sekunder, da får du tilsvarende Farris. Jeg pumper på et par ekstra kjappe etter det også.

Anonymkode: 98023...1e8

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må gjøre repetisjoner.

Hold knappen inne i ca 3 sekunder, da har du det som tilsvarer Bris. Slipp opp og hold i ytterligere 3 sekunder, da får du tilsvarende Farris. Jeg pumper på et par ekstra kjappe etter det også.

Takk! Synes i grunn jeg gar holdt knappen lenge, men jeg får prøve litt mer. Liker å kjenne at det sprudler i munnen 😊

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Synes i grunn jeg gar holdt knappen lenge, men jeg får prøve litt mer. Liker å kjenne at det sprudler i munnen 😊

Du kan få akkurat så mye brusing som du ønsker. Men det holder seg ikke like lenge som kjøpe-brus, så jeg lager bare en halv liter av gangen.

Men ikke hold knappen inne lenger enn 3 sekunder av gangen eller tilsett smak i flasken FØR du tilfører kullsyre, da sier det POFF.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan få akkurat så mye brusing som du ønsker. Men det holder seg ikke like lenge som kjøpe-brus, så jeg lager bare en halv liter av gangen.

Men ikke hold knappen inne lenger enn 3 sekunder av gangen eller tilsett smak i flasken FØR du tilfører kullsyre, da sier det POFF.

Da skal jeg prøve å lage mindre kvanta om gangen, og se om drt hjelper 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...