Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Kjøpte denne går, men synes det er vanskelig å få ordentlig med kullsyre i vannet. Synes det er litt for tamt, uansett hvor mye gass jeg bruker. Noen andre med erfaring? Anonymkode: 47662...a50
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Du må gjøre repetisjoner. Hold knappen inne i ca 3 sekunder, da har du det som tilsvarer Bris. Slipp opp og hold i ytterligere 3 sekunder, da får du tilsvarende Farris. Jeg pumper på et par ekstra kjappe etter det også. Anonymkode: 98023...1e8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #3 Skrevet 7. juli 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må gjøre repetisjoner. Hold knappen inne i ca 3 sekunder, da har du det som tilsvarer Bris. Slipp opp og hold i ytterligere 3 sekunder, da får du tilsvarende Farris. Jeg pumper på et par ekstra kjappe etter det også. Anonymkode: 98023...1e8 Takk! Synes i grunn jeg gar holdt knappen lenge, men jeg får prøve litt mer. Liker å kjenne at det sprudler i munnen 😊 Anonymkode: 47662...a50
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk! Synes i grunn jeg gar holdt knappen lenge, men jeg får prøve litt mer. Liker å kjenne at det sprudler i munnen 😊 Anonymkode: 47662...a50 Du kan få akkurat så mye brusing som du ønsker. Men det holder seg ikke like lenge som kjøpe-brus, så jeg lager bare en halv liter av gangen. Men ikke hold knappen inne lenger enn 3 sekunder av gangen eller tilsett smak i flasken FØR du tilfører kullsyre, da sier det POFF. Anonymkode: 98023...1e8
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2018 #5 Skrevet 8. juli 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan få akkurat så mye brusing som du ønsker. Men det holder seg ikke like lenge som kjøpe-brus, så jeg lager bare en halv liter av gangen. Men ikke hold knappen inne lenger enn 3 sekunder av gangen eller tilsett smak i flasken FØR du tilfører kullsyre, da sier det POFF. Anonymkode: 98023...1e8 Da skal jeg prøve å lage mindre kvanta om gangen, og se om drt hjelper 😊 Anonymkode: 47662...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå