Gå til innhold

Hytte/leilighet nær dyreparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere? Må være barnevennlig 🙂 

Anonymkode: cae34...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For denne sesongen? Det meste er nok fullbooket. Om dere kun skal i parken ville bodd i Kardemomme by, abra havn eller på hotellet rett utenfor parken.

Skrevet

Vi skal til dyreparken i begynnelsen av august. Vi skal bo 4 netter på scandic Sørlandet. Veldig barnevennlig og vi kan gå til dyreparken fra hotellet. 

Vi har betalt 6500 kr for 4 netter for 2 voksne og 4 barn ink frokost, syns ikke det var så ille 😎

Skrevet

Hvis dere har bil og vil bo på camping/hytte så anbefaler jeg Skottevik :) Det er helt supert for barn. Der er det basseng, strand, restaurant, kiosk, luten butikk, lekeplass etc. Veldig idyllisk. Ca 20 min fra Dyreparken :)

Skrevet

Denne sommeren? Glem det. I år er det camping som gjelder, alt annet er nok fullbooket og vel så det, tenker jeg. 

Anonymkode: 6106f...9da

Skrevet

Hvis dere skal reise nå i nærmeste fremtid, så må du nok bare ta det du får, for som de andre sier så er det nok ganske fullt mange plasser nå. Været her er jo helt fantastisk, og det er mye turister her. Jeg ville ha sjekket det ut så fort som mulig var jeg deg hi.

Hvis dere har bil, så har dere jo endel mer å velge i. Ikke langt å kjøre fra Lillesand eller Grimstad til dyreparken.

Moysand familiecamping i Grimstad er veldig fin

Marivold camping i Grimstad er og ganske fin.
https://www.marivold.no/

Hvis dere kan tenke dere noe helt annet, så har Gurebo Gård i Grimstad hytter til utleie.
http://www.gurebo.com/

Du har og Tingsaker familiecamping i Lillesand med fine bademuligheter
https://www.tingsakercamping.no/

Anonymkode: 3e1f1...cc2

Skrevet

Abra Havn :-)

Anonymkode: 849ce...e89

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Vet at vi er skikkelig seint ute, typisk oss. Måtte ty til air bnb 👍🏻 Men skal sjekke ut noen av de campingplassene til neste år, da har vi forhåpentligvis vogn også ☺️

Anonymkode: cae34...ef1

Skrevet
23 timer siden, 3 i april skrev:

Vi skal til dyreparken i begynnelsen av august. Vi skal bo 4 netter på scandic Sørlandet. Veldig barnevennlig og vi kan gå til dyreparken fra hotellet. 

Vi har betalt 6500 kr for 4 netter for 2 voksne og 4 barn ink frokost, syns ikke det var så ille 😎

Er der noe åpent da? Var der i august i fjor og alt var stengt. Var 1 spisested åpent, både kaptein sabeltann-greiene, kutoppen, kardemommeby og hakkebakkeskogen var stengt...

Anonymkode: eb168...5a8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er der noe åpent da? Var der i august i fjor og alt var stengt. Var 1 spisested åpent, både kaptein sabeltann-greiene, kutoppen, kardemommeby og hakkebakkeskogen var stengt...

Anonymkode: eb168...5a8

Det er vissnok åpent i hele august. Dessuten er dyreparken åpent hele året. Utentatt helligdager. 

Anonymkode: 2371f...ddb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...