Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juli 2018 #1 Skrevet 7. juli 2018 Jeg trenger en veske, men blir ikke helt enig med meg selv for hvilken. Hvilke vesker bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #2 Skrevet 7. juli 2018 Kommer an på hva jeg skal. Har sikkert 20-30 stk. Bytter på etter behov. Nå bruker jeg en liten skulderveske med plass til det viktigste Anonymkode: 3b207...72f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2018 Jeg skal ha en universalveske. På jobb bruker jeg mye en liten ryggsekk, men kunne tenke meg noe annet om jeg skal på venninner søk, bytur eller lignende. Må ha en med plass til litt strikketøy eller en bok, men den trenger ikke å være diger heller.
skjotta Skrevet 8. juli 2018 #4 Skrevet 8. juli 2018 Jeg har en fra Siri Brodersen som jeg har hatt i mange år. Den blir stappet full av skolebøker og pc. Slengt i bilen og under diverse bord men den ser helt ny ut. Forrige sommer ble kroken på skulderhanken ødelagt og jeg sendte mail for å be om å få kjøpe ny. Da fikk jeg beskjed om å sende inn hanken og de fikset den gratis. Jeg har den som er avbildet på gavekortet her http://www.siribrodersen.no/butikk/index.php?id_product=359&controller=product
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå