Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #1 Skrevet 6. juli 2018 Mitt barn sover ikke i vogna, mistenker det er pga den ergonomiske sittedelen.. noen som har opplevd det? Anonymkode: d19e4...024
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #2 Skrevet 6. juli 2018 Sikker på at det ikke er fordi det blir spent fast? Mitt ene barn sov elendig i vogn, og jeg kom frem til at det var plassen. Det å bli spent fast på ryggen gir ingen god soving for alle, min sønn ville ha plassen i sprinkelsengen, var "høy og lavt" i søvne og elsket sove på magen med rumpa i været. Anonymkode: c6613...b7b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #3 Skrevet 6. juli 2018 Mine .. jeg måtte kjøpe ny vogn.. de nektet å sove 😊 Anonymkode: 74966...e01
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #4 Skrevet 7. juli 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Mine .. jeg måtte kjøpe ny vogn.. de nektet å sove 😊 Anonymkode: 74966...e01 Hvilken type vogn hadde du da? Anonymkode: d19e4...024
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2018 #6 Skrevet 7. juli 2018 Hvor gammelt er barnet? Synes det høres rart ut at barnet "ikke liker" sittedelen. Hvis barnet er trøtt, så vil det sove til slutt. Det er slett ikke sikkert sittedelen er årsaken, uansett. Du risikerer å kjøpe ny vogn (som jeg for øvrig synes er spinnvilt å foreslå) og at barnet likevel ikke vil/får sove. Anonymkode: c22f6...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå