Gå til innhold

Hjelp! Noen sender meg upassende meld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en hyggelig meld nå. En helt vanlig meld. : Hei! Du ga meg nr ditt. Skal vi på date som du foreslo? Hilsen Lasse.

Jeg svarte: Du har sendt feil.

Nå får jeg rare meld. Kaller meg Angelic. Spør om jeg har fri i morgen. Osv. Jeg skjønner nå at dette er spam. Jeg svarer ikke. Gikk inn på 1881 og blokkerte nr. Men får jo meld fortsatt? Tar kanskje litt tid? Jeg føler meg som en hundreåring og blir paranoid hehe, men vedkommende kan ikke lure meg på noen måte? Økonomisk? 

Anonymkode: b896c...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk en hyggelig meld nå. En helt vanlig meld. : Hei! Du ga meg nr ditt. Skal vi på date som du foreslo? Hilsen Lasse.

Jeg svarte: Du har sendt feil.

Nå får jeg rare meld. Kaller meg Angelic. Spør om jeg har fri i morgen. Osv. Jeg skjønner nå at dette er spam. Jeg svarer ikke. Gikk inn på 1881 og blokkerte nr. Men får jo meld fortsatt? Tar kanskje litt tid? Jeg føler meg som en hundreåring og blir paranoid hehe, men vedkommende kan ikke lure meg på noen måte? Økonomisk? 

Anonymkode: b896c...87d

Du kan sperre av på to måter, den ene er å kontakte operatøren din, den andre er å gjøre det direkte på tlf. Jeg har hatt problemer med sistnevnte og fikk mobiloperatør til å legge inn et nummer i et såkalt mobbefilter. Fikk også noen rare meldinger, men det viste seg å være fra en som vet hvem jeg er og som var interressert, og som ikke tok et nei for et nei, så måtte blokkere nummeret. 

Anonymkode: 03ff0...77c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...