Gå til innhold

Skjørt og lår som gnisser - råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Kamille skryter av Dr. Hauscka sitt Seidenpuder, men finner det ingen steder. Er det noen som har noen andre tips? 

Anonymkode: 3d4ff...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser at Kamille skryter av Dr. Hauscka sitt Seidenpuder, men finner det ingen steder. Er det noen som har noen andre tips? 

Kjenner til problemet, fikk blodpropp i foten i svangerskapet og låret hovnet veldig opp og det ble gnisninger og nesten brannsår på lårene. Redningen min, ble disse lite sexy langunderbuksene fra sparkjøp. Men under et skjørt , så sees de ikke, så sant ikke skjørtet er veldig kort da 😀 Prøvde en sykkelshorts, men synest det ble for tykt lag, mulig jeg hadde feil stoff på min sykkelbukse.

https://www.timarco.com/no/undertøy/truser/2-pakning-sloggi-dam-basic-long-?colid=445&ref=googleplano&campaignlogin=gno&gclid=EAIaIQobChMIk8n7vdCK3AIVEYGyCh2ObQZgEAQYASABEgJcjvD_BwE

Anonymkode: 04765...03a

Skrevet

Bandeletter!  Google it😊

Anonymkode: 3039d...d39

Skrevet

Bruk silkespray fra skobutikken!!! Har forandret livet mitt!!

Anonymkode: 31fa5...534

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en tråd om dette tidligere i sommer og endte opp med bla den sprayen og har kommet frem til at det var den beste løsningen. Det kan du bruke under alt uten at det syns, sykkelbukse el under syns lett, selv med skjørt til knærne. 

Anonymkode: 52a22...222

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en tråd om dette tidligere i sommer og endte opp med bla den sprayen og har kommet frem til at det var den beste løsningen. Det kan du bruke under alt uten at det syns, sykkelbukse el under syns lett, selv med skjørt til knærne. 

Ja og ikke minst så fungerer den som gull! Er billig, irriterer ikke huden og du slipper å ha ett ekstra plagg på deg i varmen!

Skrevet

Deodorant.

Anonymkode: 269f4...61a

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg tenker at det gjør vel ikke noe om det synes under? Bedre enn at hele stasen vises 😛 Mulig det er jeg som er gammeldags 😂

Anonymkode: 403ef...cf5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

1 time siden, Anonym bruker skrev:

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja og ikke minst så fungerer den som gull! Er billig, irriterer ikke huden og du slipper å ha ett ekstra plagg på deg i varmen!

Dette! Det var jeg som foreslo den sprayen i den forrige tråden. Den er bare genial. 

Anonymkode: f56d4...030

Skrevet

Jeg bruker sykkelshorts i bomull. Men lurer på om jeg skal prøve denne sprayen

Anonymkode: 50842...428

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg tenker at det gjør vel ikke noe om det synes under? Bedre enn at hele stasen vises 😛 Mulig det er jeg som er gammeldags 😂

Anonymkode: 403ef...cf5

Det er jo ikke stasen som gnisser, men lårene nedenfor. En sykkelshorts el til midt på låret synes mye lettere enn stasen (som jeg pleier å gjemme under trusa).

Skrevet

Tørrsjampo 

Anonymkode: 06284...961

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Talkum. Vanlig babypudder, altså. Veldig fint mellom lårene, under gnissende sømmer, under bh-stroppen og i skoene hvis man er uten strømper. 

Anonymkode: db295...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...