Gå til innhold

"Klikk hjem"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så kvalmt, når nettbutikker skriver det i reklamene sine - enten på Facebook eller på mail. "Klikk denne hjem", synes bare det er så ekkelt 😅 Som om det ikke koster penger, på en måte? Bare "klikk den hjem", så ordner alt seg.

Anonymkode: 2bfb9...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du frisk ellers?

Anonymkode: 24848...284

Skrevet

Agurktid på DIB også skjønner jeg. 😂😂😂

Anonymkode: d04da...92e

Skrevet

Enig med HI, jeg. De skaper et inntrykk av at det du ønsker deg bare er et klikk unna. Ofte tilbyr de fakturabetaling, så da føler nok mange at det er lite forpliktende å bestille. 

Anonymkode: ba234...61e

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med HI, jeg. De skaper et inntrykk av at det du ønsker deg bare er et klikk unna. Ofte tilbyr de fakturabetaling, så da føler nok mange at det er lite forpliktende å bestille. 

Hvis du ikke forstår at en faktura er noe du faktisk må betale, så har du større problemer enn at nettsider tilbyr kjøp.

Skrevet
Akkurat nå, gale damen skrev:

Hvis du ikke forstår at en faktura er noe du faktisk må betale, så har du større problemer enn at nettsider tilbyr kjøp.

Absolutt. Men det er jo ikke akkurat ukjent at det finnes veldig mange mennesker som mangler økonomisk innsikt. 

Nå var vel HIs poeng uansett at det er en irriterende markedsføring, og det er jeg enig med henne i. På samme måte synes jeg "løp og kjøp!" er så irriterende at jeg dropper salg når de bruker den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...