Gå til innhold

Dere med fibromyalgi


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere være smertefri noen dager etterhverandre, eller er det alltid vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer og går. Tror aldri at jeg er helt smertefri, men man blir jo så vant til det at terskelen for hva som er vondt endres jo (blir mer «immun» på en måte). I hverdag med full jobb, hus, to små barn og mann så glemmer jeg å «kjenne etter» 😂🙈 

Men kan ha flere «gode dager» etterhverandre ja :) 

Nå er jeg typen til å heller gå meg en langsom tur i skogen, en å legge meg i fosterstilling på sofaen med nettflix når det er så vondt at jeg bare vil grine. 

Anonymkode: 250b0...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...