Gå til innhold

Er lei meg i dag, såret over mannen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt, tykt, brunt hår som de fleste kommenterer og synes er fint. Mange vil ta på håret mitt og sier det er veldig pent og fint. Det er liksom meg, for jeg har veldig langt hår og alltid hatt det.. 

Mannen sier også ofte at det er fint, men veldig ofte så ser jeg at han alltid ser på jenter med blondt hår som går forbi eller vi kjører forbi eller ser på butikken. 

Dette er typisk og noe jeg har lagt merke til over lengre tid. 

Disse jentene er også veldig sminket og er veldig brune hele året, type spraytan eller betakaroten eller hva man bruker. Mye lepper og vipper osv. Ikke ta dette negativt hvis noen har det, jeg mener ikke og si at jeg ikke synes det er fint eller noe, men hele poenget her er at dette er stikk i motsatt av meg.

Jeg bruker lite sminke, bare mascara og øyenskygge, på vinteren kan jeg bruke litt rouge for å få farge, men nå har jeg farge i kinnene av solen og fregner. Jeg har naturlig lange øyevipper så de er seg selv. 

Jeg blir ofte kalt vakker, søt osv. Jeg er over 30, men ser yngre ut i følge de som har spurt etter alder.. 

Jeg føler at mannen min ser på jenter som er helt motsatt av meg. Og jeg poengterer igjen at det ikke er noen som helst feil med de. Bare at de er veldig forskjellig fra meg. 

Jeg tar meg selv i å føle at min mann heller vil ha en vakker blondine og at han foretrekker det. Det sårer meg, da jeg er ulikt det han ser på. 

Han nekter selvfølgelig for å ha sett på noe som helst. Men jeg vet jo at han gjør det, han sier vel det bare fordi han ser at jeg er såret.. 

Han har før sagt at han ikke er glad i for mye sminke, lepper og pupper og hvitt hår,  Men disse flotte jentene har akkurat det. Og de har flott langt og veldig blondt hår. 

Jeg synes jo de er flotte og se på jeg også. Men det stikker veldig at han snur seg etter de... 

Er det alltid sånn, at man vil ha det man ikke har? 

Noen som har noen erfaringer eller noen meninger omkring dette? 

Takker for de som vil lese 😊

Anonymkode: d3870...c8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres jo litt umoden ut. Hvem er det som åpenbart snur seg etter det motsatte kjønn til stadighet, kanskje spesielt når man er i et forhold? Jeg mener at det er lov å se, men da gjør man det mer diskré. Og ville faktisk ikke gjort det mens jeg var sammen med mannen. Men det er meg.

At han ser på noen som er motsatt av deg kan være så uskyldig som at man gjerne «vil ha» noe man ikke selv har. Litt som at blondiner får blikk i sydeligere strøk. Det er ikke fordi de er penere, men mer uvanlig enn det man ser i hverdagen. Da mener jeg ikke at han ville byttet deg ut, når jeg sier «vil ha».

Du høres jo nydelig ut. Håper du innser at du er bra nok som du er.

Anonymkode: a6ece...5ff

Skrevet

Herregud 🙈

Han har valgt deg, har han ikke? Han gir deg komplimenter? Han vil være sammen med deg?

Voks opp og slutt å sutre som en usikker tenåring. Det er i hvert fall det minst sexy de fleste menn vet. 

Anonymkode: 7cce3...786

Skrevet

Å herre. Jeg titter også på kjekke menn. Jeg blir veldig fascinert av naturlige muskuløse menn. Mannen min er egentlig en tynn pingle, men det er HAN jeg elsker. 

Synes du virker mer umoden enn mannen din (som en annen nevnte) det er jo helt bak mål å føle så mye rundt dette at han titter. 

Forresten, min man titter ofte litt ekstra på jenter med gakkgakk-munn, fordi han synes det ser helt absurd ut. 

Tenker du må jobbe litt med deg selv jeg. I tillegg lurer jeg på om du kanskje fisker litt etter komplimenter. Jeg har hår andre vil ta på, mine øyenvipper er  NATURLIG og lange. Folk kaller meg vakker. 

Synes i grunn hele innlegget ditt er litt rart. 

Anonymkode: ecbc5...5c7

Skrevet

Jøss....

Tror du legger litt vel mye følelser i dette altså.

Anonymkode: 7afa2...0ed

Skrevet

Du høres usikker ut? Har du lav selvfølelse? Det må du jobbe med, det er ikke mannens problem. Og hvis du ikke gjør noe med det blir det et problem for forholdet deres. 

Når det er sagt er det ufint å snu seg etter eller glane på andre damer når han er ute med deg. Da mangler han respekt for deg. 

Anonymkode: 2bac1...439

Skrevet

Å åpenlyst glo på andre er harry da. Og det er dritflaut å gå sammen med en fyr som snur seg etter andre damer.

Anonymkode: fe2b7...987

Skrevet

Men hele innlegget handler jo om at du føler at han ser på andre. Ikke en eneste gang sier du at han gjør det. Du føler at mannen  din ser på jenter som er motsatt av deg og du tar deg selv i å føle at din mann heller vil ha en vakker blondine og at han foretrekker de . Sikker på at det ikke er din usikkerhet som snakker her, og ikke hva mannen din gjør?

Anonymkode: 89395...905

Skrevet

Dette problemet eier du. Jobb med deg selv. 

Anonymkode: a0b70...901

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å åpenlyst glo på andre er harry da. Og det er dritflaut å gå sammen med en fyr som snur seg etter andre damer.

Må si meg enig her

Anonymkode: 1ab6e...4a5

Skrevet

Det er uhøflig å glo på andre, men gjør mannen din faktisk det? Synes hele innlegget ditt er veldig spesielt. Du virker veldig høy på deg selv, ev. er du veldig usikker.

Anonymkode: 099d2...8ff

Skrevet

Du FØLER at han ser på blonde, kunstige bimboer; eller du VET at han gjør det? 

Dette kan like godt være din egen skranglete selvtillit som snakker, altså.

Anonymkode: 128cc...ab8

Skrevet

Hadde aldri orket å være sammen med en mann som glante på damer av den typen du beskriver. Hadde faktisk vært ok dersom det var skikkelig flotte damer, men hvithåra, spraytana bimboer med oppblåste lepper og falske vipper? Det er knulledukker, og han fantaserer åpenbart om å ha sex med en slik. Da er han ikke mann i mine øyne, men guttunge. 

Anonymkode: a4a6d...4b0

Skrevet

Dette er ikke så alvorlig før han lager due-bevegelser med hodet når han ser etter andre damer 😂😂

Skrevet
3 minutter siden, mirakela skrev:

Dette er ikke så alvorlig før han lager due-bevegelser med hodet når han ser etter andre damer 😂😂

Ååååhåhåhåhå 😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 4a5e3...dfa

Skrevet

Mye mulig du er usikker. Har du alltid vært det? Eller noe som har kommet med at mannen har lite respekt for deg?

Mulig det er begge sin feil at du føler som du gjør. Ja vel, så må du jobbe med følelsene. Men han viser jo liten respekt når han åpenlyst snur seg etter andre damer. 

Anonymkode: 79730...afe

Skrevet

Og der er jeg glad for at mannen min ikke ser på andre damer når han går sammen med meg😎 Han glaner kun på meg 👍

Om han glaner når jeg ikke er der så får han bare gjøre det så lenge regelen; "bare se på, ikke røre" følges 😂👍

Jeg glaner da på andre mannfolk, er jo så mye flott å se på! Damer og menn, mange vakre mennesker. Men, jeg vil da aldri gjøre noe annet enn det og jeg ser heller ikke på andre mannfolk når jeg er med mannen min... 

Hadde jeg skulle bekymret meg foe hva og hvem mannen ser på hele tiden så hadde livet vært tragisk... 😂😂😂

Anonymkode: 5f8b7...e4d

Skrevet
35 minutter siden, mirakela skrev:

Fy fa... Nå så jeg for meg dette også 😂😂😂

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har langt, tykt, brunt hår som de fleste kommenterer og synes er fint. Mange vil ta på håret mitt og sier det er veldig pent og fint. Det er liksom meg, for jeg har veldig langt hår og alltid hatt det.. 

Mannen sier også ofte at det er fint, men veldig ofte så ser jeg at han alltid ser på jenter med blondt hår som går forbi eller vi kjører forbi eller ser på butikken. 

Dette er typisk og noe jeg har lagt merke til over lengre tid. 

Disse jentene er også veldig sminket og er veldig brune hele året, type spraytan eller betakaroten eller hva man bruker. Mye lepper og vipper osv. Ikke ta dette negativt hvis noen har det, jeg mener ikke og si at jeg ikke synes det er fint eller noe, men hele poenget her er at dette er stikk i motsatt av meg.

Jeg bruker lite sminke, bare mascara og øyenskygge, på vinteren kan jeg bruke litt rouge for å få farge, men nå har jeg farge i kinnene av solen og fregner. Jeg har naturlig lange øyevipper så de er seg selv. 

Jeg blir ofte kalt vakker, søt osv. Jeg er over 30, men ser yngre ut i følge de som har spurt etter alder.. 

Jeg føler at mannen min ser på jenter som er helt motsatt av meg. Og jeg poengterer igjen at det ikke er noen som helst feil med de. Bare at de er veldig forskjellig fra meg. 

Jeg tar meg selv i å føle at min mann heller vil ha en vakker blondine og at han foretrekker det. Det sårer meg, da jeg er ulikt det han ser på. 

Han nekter selvfølgelig for å ha sett på noe som helst. Men jeg vet jo at han gjør det, han sier vel det bare fordi han ser at jeg er såret.. 

Han har før sagt at han ikke er glad i for mye sminke, lepper og pupper og hvitt hår,  Men disse flotte jentene har akkurat det. Og de har flott langt og veldig blondt hår. 

Jeg synes jo de er flotte og se på jeg også. Men det stikker veldig at han snur seg etter de... 

Er det alltid sånn, at man vil ha det man ikke har? 

Noen som har noen erfaringer eller noen meninger omkring dette? 

Takker for de som vil lese 😊

Anonymkode: d3870...c8c

Så må jeg jo bare spørre.... 

Kan det hende at din mann føler du er blitt litt kjedelig? Ikke vondt ment. Alle mannfolk liker at dama fikser seg litt ekstra for dem. Gjør en innsats og føler seg vel med seg selv. Selvtillit er utrolig turn on for menn, og er du vel og trives med den du er så vil det smitte over  

Skrevet

Dette er vel i grunn inni ditt hode og ikke mannen det handler om i det hele tatt?

Skrevet

Jeg har dn venninne som var litt som deg. Vi satt og så på TV og hun kommenterte stadig alle de damene som hun var sikker på at han syntes var fine. Han sa ingenting. Hun sa at det var vondt å se på TV sammen med ham fordi hun sammenlignet seg med alle de flotte damene, og hun kom til kort hver gang. 

Hun er en flott jente, han er ikke noe fruktfat, men en fin fyr. Dette var bare inne hennes eget hode. Heldigvis vokste hun usikkerheten av seg. De er fremdeles sammen, 17 år senere... 

Anonymkode: a0b70...901

Skrevet
49 minutter siden, mirakela skrev:

😂😂😂😂Helt riktig!😂

Skrevet

Jeg er enig med flere over her; dette er kanskje mest i ditt eget hode?

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Skjønner deg godt, hi! 

Anonymkode: f8776...789

Skrevet
1 time siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Dette er vel i grunn inni ditt hode og ikke mannen det handler om i det hele tatt?

Hvis han "snur seg etter" andre damer når de går sammen (siterer bare det HI skriver), så er det blodharry og absolutt ikke noe som er i HI sitt hode. Hadde ikke vært sammen med en fyr som fysisk snudde seg etter bimboer med duckface.

Anonymkode: 75022...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...