Gå til innhold

Naboskap


lillera

Anbefalte innlegg

Bor i et pensjoniststrøk med barn i barnehagealder og i skolealder. Kjenner at barna våre ikke orker å være lenge ute da der er ingen andre barn og enkelte eldre klager på støy .  Hvis vi får besøk eller er på besøk ser jeg at barna finner på masse i lag.  Hvor viktig er det for dere å bo i et barnevennlig strøk der det er barnefamilier rundt? 

Endret av lillera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor også i et pensjoniststrøk dessverre. Samme problemet her. Hadde flyttet hvis vi hadde hatt råd, men dette er dette det billigste vi har fått tak i her i området, så ungene må nok dessverre holde ut noen år til.. 

Hadde helt klart vært mye bedre å bodd i et nabolag med barnefamilier, men det lar seg ikke gjøre for oss akkurat nå.

Anonymkode: 0db40...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var litt kjipt til barna var ca 6 år og begynnte på skolen. Har ingen problem med det nå.  Er nå glad vi bor i ikke et typisk småbarnsstrøk. Barna har startet ungdomskole og er store og mobile nok til at venner kommer hit eller de drar til venner.

Anonymkode: 6da91...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ja kanskje jeg må holde ut 7 år til,  da er yngste barnet 9 år og såpass stor at jeg tør å la henne sykle alene i byen. 

Anonymkode: 20dc0...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...