Gå til innhold

Hvordan bli samen med barnefaren igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Eg trenge tips å råd å håpe noe her kanskje kan hjelpe meg.

Eg er gravid å 26 uker på vei før eg fant utav det å har ikkje sagt til barnefaren enda at eg venter barn pga me hadde eit tøft brudd pga misforståelse når eg var ute på byen å han ble bekymret da han ble ringt på natta av felles vennine som ville lage bråk for ho ville vera med han I stede for meg.

Dette fant eg ut senere tid etter eg gjorde det slutt for eg følte han var kontrollerende å fikk selv panikk da pga den hendelsen men det var berre ein reaksjon av meg ser eg no I etterkant å eg sku aldri gjort det slutt å heller snakket ut med han om hendelsen I stede for å samenligne han med mine x-er.

Eg har 2 barn fra før å dette blir mitt 3 barn å eg er kjempe glad men har mine utfordringer som enslig barnemor der ene barnet mitt er 50/50 med faren og andre har eg full tid.

 

Eg savner tiden med han som eg er gravid med denne gang, men veit ikkje hvordan eg skal si det til han at me venter barn samen. Da eg gjorde det slutt ble han virkelig såret å me hadde kun pratet pr mld for eg ville ikkje se eller snakke med han for eg ble usiker å var mye syk da å allerede gravid uten at eg viste d. Det endte med at eg brøtt kontakten å ha ville ha tilbake penger eg var lånt av han og han var snill å halverte det eg skyldte for han ville meg å guttane mine godt.

Han har 3 barn fra før med tidligere ektefelle å er kjempe snill, omtenksom, lyter til det eg har å si og har alltid stilt opp for meg å prøvd å vist meg hva eg betydde for han. Han er flink med barn å har hjerte på rette plass men eg selv streve med å åpne meg å slippe han for nært inn da me var samen. Me hadde det fantastisk samen å pratet hver dag å han reiste lange avstander uansett vær å tid for å vera med meg å prioritere oss.

No er det slik at eg vurdere å ta kontakt med han igjen å eg veit at han ikkje har gått videre for han er ikkje kommet over meg å håpe på at me skal bli samen igjen men hvordan kan me starte på nytt??

Me venter barn å me har våres egne barn også som må fokuseres på også men er det noe håp å prøve?

Eg veit eg har mye å jobbe med å eg vil helst ta dag for dag, men eg er redd eg sårer han igjen for det fortjener han virkelig ikkje selv for hans reaksjon der me skrev mye stygt til hvernadre under bruddet der han følte seg brukt og utnyttet og pengesekk. Men eg klandre han ikkje for det han skrev lengre men det sårer enda å er litt frykt der som hinder meg å ta steget å ringe han. Trur han hadde tatt det fint å ville nok gjerne prøvd å bli samen igjen men hva kan eg evt si til han om hvordan me kan starte osv?

Er 1000 tanker her men vis folk har noe råd så tar eg I mot alt eg kan få.

Mvh Blivende mamma 2018

 

Anonymkode: bc3f2...aea

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei

Forstår eg deg riktig så vil du bli samen med barnefaren men er redd etter alt dere har opplevet.

Virke som du har følesere for han enda å det er jo bra men frykten er større?

Eg kan ikkje si hvordan dere skal trå fram men eg er I same situasjon berre eg er mann her som fekk beskjed nylig at eg skal bli pappa igjen med mitt 4 barn der dette barnet er med ei eg var samen med I kort periode å me hadde noe same hendelse som dere å ho låste seg helt ute å var iskald som ho selv sier no I etterkant etter me prate på tlf da ho ringte meg for å si at me skal bli foreldre igjen.

Me har selv våre utfordiringer å eg er villig til å gjere alt eg kan for å få henne tilbake å gjere det godt igjen for alt det vonde me har skrevet da d ble slutt men eg veit ikkje heller hvordan eg skal gjere d.

Ho ville ta dag for dag å ville ikkje bli samen igjen pga barnet I vente me har men utelukketdet heller ikkje men ho tar avstand fra meg å vil ikkje prate ut om oss å det som skjedde før for å komme videre å prøve å jobbe med oss å framtida.

Eg ønsker deg lykke til å håpe det ordner seg for dere å det håpe eg at det gjere her også for eg elske virkelig M. å vil gjerne vera ein stor famile men sprøsmålet er om ho vil å gjere det same....

Lenke til kommentar

Forstår ikke at folk ikke bare kan snakke med hverandre. Man kan vel ikke gjøre det slutt pr dms når man er voksen, uten å snakke om det som faktisk har forårsaket bruddet.

Ta mot til deg og kontakt mannen med en gang. Klart du må det, han skal jo bli pappa, og vet ikke om det selv enda. Merkelig å holde slikt sjult. 

Anonymkode: c3552...7bb

Lenke til kommentar
På 5.7.2018 den 7.11, baby2018 skrev:

Hei

Forstår eg deg riktig så vil du bli samen med barnefaren men er redd etter alt dere har opplevet.

Virke som du har følesere for han enda å det er jo bra men frykten er større?

Eg kan ikkje si hvordan dere skal trå fram men eg er I same situasjon berre eg er mann her som fekk beskjed nylig at eg skal bli pappa igjen med mitt 4 barn der dette barnet er med ei eg var samen med I kort periode å me hadde noe same hendelse som dere å ho låste seg helt ute å var iskald som ho selv sier no I etterkant etter me prate på tlf da ho ringte meg for å si at me skal bli foreldre igjen.

Me har selv våre utfordiringer å eg er villig til å gjere alt eg kan for å få henne tilbake å gjere det godt igjen for alt det vonde me har skrevet da d ble slutt men eg veit ikkje heller hvordan eg skal gjere d.

Ho ville ta dag for dag å ville ikkje bli samen igjen pga barnet I vente me har men utelukketdet heller ikkje men ho tar avstand fra meg å vil ikkje prate ut om oss å det som skjedde før for å komme videre å prøve å jobbe med oss å framtida.

Eg ønsker deg lykke til å håpe det ordner seg for dere å det håpe eg at det gjere her også for eg elske virkelig M. å vil gjerne vera ein stor famile men sprøsmålet er om ho vil å gjere det same....

Dette må da være samme person som skrev hovedinnlegget. Merkelige greier.

Anonymkode: 26bea...1c6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...