Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg skal møte en for å spise lunsj i Bergen sentrum, vi har bare avtalt hvor vi skal møtes, ikke hvor vi skal spise. Han er helt nyinnflyttet, jeg har bodd her en stund, så jeg regner med at han kommer til å spørre meg hvor det er fint å spise lunsj. Men jeg er lite kjent i byen, og har vært veldig lite ute å spist siden jeg flyttet hit. Er det noen som har et tips til fine steder å spise lunsj? Vi har ikke snakket om hva vi vil spise, så jeg er åpen for innspill om all slags mat. Nå som det er så fint vær hadde det vært deilig å kunne sitte ute, men det er ikke et must. Anonymkode: 1a143...42d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 Amalies hage på biblioteket. Koselig, god mat. Anonymkode: 08239...009
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Amalies hage på biblioteket. Koselig, god mat. Anonymkode: 08239...009 Takk! Var ikke klar over at det fantes spisested der. Ser ut som et fint sted. Anonymkode: 1a143...42d
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 Godt brød i Museumshagen! Anonymkode: 9bffa...f63
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Stemmer også på Godt Brød i museumshagen, eller takterassen på Godt Brød i Vestre Torvgate. Smakverket har kjempegod mat, samme har Colonialen. Verftet er jo uslåelig i sol, men der er ikke jeg superbegeistret for maten. Anonymkode: 7304d...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå