Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg har en stor flekk eller et området under øyelokket hvor jeg er knallrød og blør. Det ligger friskt blod der og det kan se ut som det er to fordypninger/hakk i øyeeplet (uten at jeg kan være helt sikker). Gjør ikke vondt. Farlig...? Anonymkode: 9e87c...582
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 Det bedre å ringe legevakten enn å spørre her!!! Anonymkode: c20fe...75f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Så sant du ikke har presset seg på en eller annen måte, så ville jeg tatt kontakt med lege. Noen ganger hvis man presser hardt (på do, f.eks eller nør man føder) så kan blodutredelser forekomme både på øyne, hals m.m. Hvis det kommer helt uten en grunn, s ville jeg ringt legevakta og fått det sjekket. Anonymkode: e196c...f5e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så sant du ikke har presset seg på en eller annen måte, så ville jeg tatt kontakt med lege. Noen ganger hvis man presser hardt (på do, f.eks eller nør man føder) så kan blodutredelser forekomme både på øyne, hals m.m. Hvis det kommer helt uten en grunn, s ville jeg ringt legevakta og fått det sjekket. Anonymkode: e196c...f5e Man får vel ikke hakk i øyet og friskt blod på selve øyet av å presse hardt. Anonymkode: c20fe...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå