Gå til innhold

Blod på øyet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stor flekk eller et området under øyelokket hvor jeg er knallrød og blør. Det ligger friskt blod der og det kan se ut som det er to fordypninger/hakk i øyeeplet (uten at jeg kan være helt sikker). Gjør ikke vondt. 

Farlig...? 

Anonymkode: 9e87c...582

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bedre å ringe legevakten enn å spørre her!!!

Anonymkode: c20fe...75f

Skrevet

Så sant du ikke har presset seg på en eller annen måte, så ville jeg tatt kontakt med lege. Noen ganger hvis man presser hardt (på do, f.eks eller nør man føder) så kan blodutredelser forekomme både på øyne, hals m.m. Hvis det kommer helt uten en grunn, s ville jeg ringt legevakta og fått det sjekket. 

Anonymkode: e196c...f5e

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så sant du ikke har presset seg på en eller annen måte, så ville jeg tatt kontakt med lege. Noen ganger hvis man presser hardt (på do, f.eks eller nør man føder) så kan blodutredelser forekomme både på øyne, hals m.m. Hvis det kommer helt uten en grunn, s ville jeg ringt legevakta og fått det sjekket. 

Anonymkode: e196c...f5e

Man får vel ikke hakk i øyet og friskt blod på selve øyet av å presse hardt.

Anonymkode: c20fe...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...