Gå til innhold

Egon tyholttårnet - hva anbefales å spise der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både pasta og taco/fajitasrettene så gode ut... noen anbefalninger? Er på ferie i tr.heim å tenkte å teste det ut☺️

Anonymkode: 5fb0e...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Egon - ikke spesielt god mat uansett liksom...

Anonymkode: d53bf...77e

Skrevet

Det er helt ordinær Egon-mat går jeg ut fra. Black&White bruker å være Ok. 

Anonymkode: 409ff...87f

Skrevet

Sier som forrige taler: Det er Egon. Synonymt med grei mat, overhodet ingen sjanse for de voldsomme kulinariske opplevelsene. 

Anonymkode: 2e65d...233

Skrevet

Dit drar du for utsikten.egon mat er ingen høydare annet enn på regningen.

Skrevet

Ja, det er Egon, ingen kulinariske høydepunkter på menyen der.

Anonymkode: 896d5...9d4

Skrevet

Jeg spiser ofte faijtas der😊

Anonymkode: 02ace...01e

Skrevet

Om du vil ha matopplevelser i Trondheim er Frida å anbefale. Fantastisk mat :) Ellers har Ristorantino Italiano god mat og fantastisk service. Graffi er også supert :)

Anonymkode: d1ef5...477

Skrevet

Med den utsikten blir man lykkelig samme hva :)

Har god erfaring med pasta på Egon. Det jeg egentlig vil råde til er å bestille det samme, når maten er ferdig blir den stående under en varmelampe til alles mat er ferdig slik at alle får på likt. 

Anonymkode: 84acf...03c

Skrevet

Liker Egon jeg, det har jeg alltid gjort... Men nå er jeg ikke så "fin" på det heller. 

Og utsikten der er jo fantastisk!!

Anonymkode: d0be4...e7c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er Egon - ikke spesielt god mat uansett liksom...

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sier som forrige taler: Det er Egon. Synonymt med grei mat, overhodet ingen sjanse for de voldsomme kulinariske opplevelsene. 

37 minutter siden, klg,2 boys now:) skrev:

Dit drar du for utsikten.egon mat er ingen høydare annet enn på regningen.

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er Egon, ingen kulinariske høydepunkter på menyen der.

Gratulerer - dere gir alle uttrykk for at dere har få gleder i livet, men ingen greide altså å svare på det opprinnelige spørsmålet.

Prøv igjen!

Anonymkode: 9b637...bbe

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker Egon jeg, det har jeg alltid gjort... Men nå er jeg ikke så "fin" på det heller. 

Og utsikten der er jo fantastisk!!

Anonymkode: d0be4...e7c

Å synes at maten på Egon er under gjennomsnittet er ikke ensbetydende med å være fin på det altså...

Anonymkode: 409ff...87f

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer - dere gir alle uttrykk for at dere har få gleder i livet, men ingen greide altså å svare på det opprinnelige spørsmålet.

Prøv igjen!

Joda, vi svarte på spørsmålet. 

Siden det er Egon:  Spis hva du vil, du risikerer ingen gourmetfølelse uansett. 

Skrevet

Dessert🙂

Anonymkode: 2f852...f4f

Skrevet

pizzalunch, spis så mye pizza og salat du vil, Kylling BLT sandwich, partyplatter, fiskesuppe og fajitas er mine favoritter der. 

Anonymkode: 5296a...c6e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Prøv igjen!

Det er ingen som sier at maten er ræva der, men at det faktisk ikke spiller så mye rolle. Liker du pizza så bestiller du pizza. Er du glad i fajitas så bestiller du det. Det er ikke sånn at «der har de supergod cæsarsalat» som man bare MÅ bestille - som en slags lokal hemmelighet.

Skrevet

Det meste på Egon er helt ok og lettlikelig. Det du ser på menyen er det du får, ikke noe mer fancy enn det. Sjokoladefondant til dessert er min anbefaling ;) 

Anonymkode: cebba...6f3

Skrevet

Jeg liker godt Taco og fajitasrettene 🙂

Anonymkode: 0d7a2...0f6

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Både pasta og taco/fajitasrettene så gode ut... noen anbefalninger? Er på ferie i tr.heim å tenkte å teste det ut☺️

Anonymkode: 5fb0e...2c7

Jeg er en biffelsker, så går som regel for en baconsurret indrefileg, biffstrimler eller pepperbiff.

Liker også pizzaen de har. 

skal jeg ha noe lettere, så er løkringene en av mine favoritter og tacosalaten  :) 

Anonymkode: 27dbb...5ef

Skrevet

biffene er gode der :)

Anonymkode: a65ea...fb9

Skrevet

Man spiser ikke på Egon Tyholttårnet for matens skyld. Der spiser man pga. utsikten. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man spiser ikke på Egon Tyholttårnet for matens skyld. Der spiser man pga. utsikten. 

Så da kunne de like gjerne la McDonald's overta lokalene, eller hva er det du egentlig mener?

Ser ikke helt hvordan dette er med på å belyse spørsmålet.

Anonymkode: 8dcd7...9c3

Skrevet

Har ikke Egon akkurat fått nye menyer? 

Jeg har pleid å like hamburgerne der, men vet ikke hva de har endret på de nye menyene....

Anonymkode: 3ea20...d41

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så da kunne de like gjerne la McDonald's overta lokalene, eller hva er det du egentlig mener?

Ser ikke helt hvordan dette er med på å belyse spørsmålet.

Anonymkode: 8dcd7...9c3

Ja, faktisk! 

Skrevet

Synes vek generelt at Egon er dårlig. 

Ender alltid opp med en burger, det er ikke så lett å fucke opp en burger som en fajitas. En gang jeg bestilte det så fikk jeg rundstykker til fordi de var tom for lefser. 😂😂😂 Jesus jeg ble grinete. Ikke det samme å stappe det inn i et seigt rundstykke. 

Anonymkode: d52b8...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...