Gå til innhold

IKM uke 31


BRGN

Anbefalte innlegg

Fant dette på nettet: De fleste har en lutealfase på mellom 12 og 16 dager, med et gjennomsnitt på 14 dager. Alt mellom 10 og 18 dager regnes som normalt, men er lutealfasen kortere enn 12 dager kan det være vanskeligere å bli gravid.

Pos eltest dag 8 å har fått tr på dag 19 de to foregående syklusene, så hvis wild yam hjelper så er det verdt det. 

Symptomer her 3/4 dpo er: ømmere og ømmere bryst, fremtredende blodårer på brystet kom i dag, stikninger og stivhetsfølelse på venstre side, hodepine og litt kvalme. Har også fått symptomer på UVI, noe som jeg ikke har hatt siden den uken jeg fikk positiv test med vår datter som er 2 år. 

Flere som synes tiden går sent?😂

Endret av Nøtteliten93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 dpo og kan skimte litt blod i utfloden. IKM ca 1.august. Kan en festeblødning komme så sent? Pleier skjeldent å spotte før tr. 🙄 og den kommer gjerne på dag 29-30. Er nå ‘bare’ på syklusdag 27. Håper det ikke er tr som har kommet tidlig 😕

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Slenger meg inn her jeg. har ikm på torsdag. Tok en strimmel test i dag og skimter noe svakt.. åh den ventingen er helt grusom 😞 har dere noen symptomer enda? 

Jeg har småvondt i magen og litt uggen men det kan vel likeså være mensen rundt hjørnet ?! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2018 den 15.37, Nøtteliten93 skrev:

Fant dette på nettet: De fleste har en lutealfase på mellom 12 og 16 dager, med et gjennomsnitt på 14 dager. Alt mellom 10 og 18 dager regnes som normalt, men er lutealfasen kortere enn 12 dager kan det være vanskeligere å bli gravid.

Pos eltest dag 8 å har fått tr på dag 19 de to foregående syklusene, så hvis wild yam hjelper så er det verdt det. 

Symptomer her 3/4 dpo er: ømmere og ømmere bryst, fremtredende blodårer på brystet kom i dag, stikninger og stivhetsfølelse på venstre side, hodepine og litt kvalme. Har også fått symptomer på UVI, noe som jeg ikke har hatt siden den uken jeg fikk positiv test med vår datter som er 2 år. 

Flere som synes tiden går sent?😂

Å... ja jeg tror jeg bare har 12 dager 😕 har ikke tempa og ikke lært meg helt det eggløsningstest greiene enda så vet ikke helt men tror det. Syklus på 27.. 

åå blir kokko...

 

jeg fikk btw plutselig mer fremtredende og ømme Montgomery kjertler i dag... eller så har de vært sånn hele tiden og jeg er symptomgal 😂🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på overtid, tr har ikke dukka opp, var på apoteket i dag tidlig og kjøpte tester. Tenker jeg tar en test i morgen om ikke tr har dukka opp til da. Men tipper jeg har tanta her i løpet av dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...