Gå til innhold

Dere som var litt lubne før graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker bmi 27-28 ca. Selv er jeg 170 og 80 kg. Lurer på om gravidmagen deres ble skikkelig kulerund? Fikk du typisk gravidkul? Håper jeg får det men er redd den ekstra polstringen rundt magen vil gjøre den mer deigete. Har ikke mye ekstra der men en liten valk er det.

Anonymkode: e07ee...899

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk skikkelig gravid-mage ja! 🙂

Anonymkode: 8f07e...0d6

Skrevet

Jeg hadde omtrent det i BMI og fikk skikkelig fin, kulerund gravidmage. Helt åpenbart gravid fra ca. uke 22–23 og ikke deigete/tjukk-mage. Var veldig lettet over det selv. Men jeg har mest ekstra vekt på lår og rumpe, hadde flat mage i utgangspunktet, selv med høy BMI.

Anonymkode: a639f...163

Skrevet

Veldig fin kulemage og gikk ikke opp noe særlig i vekt

Anonymkode: 343fe...6f0

Skrevet

Slapp av.. Magen vil komme... Det skal jeg love deg ;-)

Anonymkode: 43a74...b8c

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenker bmi 27-28 ca. Selv er jeg 170 og 80 kg. Lurer på om gravidmagen deres ble skikkelig kulerund? Fikk du typisk gravidkul? Håper jeg får det men er redd den ekstra polstringen rundt magen vil gjøre den mer deigete. Har ikke mye ekstra der men en liten valk er det.

Anonymkode: e07ee...899

Jeg hadde bmi 32 da jeg ble gravid. Er veldig lett å se at jeg er gravid. Fikk gravidmage ganske tidlig.

Anonymkode: c33e9...4c8

Skrevet

Jeg er 167 høy og veide 59kg før første svangerskap, altså ikke overvektig. Jeg fikk ingen kulemage, jeg så bare skikkelig chubby ut, veide 62 ved fødsel, så det var ikke fordi jeg la på meg så mye. 

Anonymkode: 5f9e9...a2b

Skrevet

Jeg hadde bmi på 26-27 når jeg ble gravid. Man kunne se tydelig at jeg var gravid i uke 9, i uke 13 sendte legen meg til ultralyd for å se antall. Ved 6 mnd så jeg høygravid ut, så ja jeg fikk veldig tydelig gravidmage.

Anonymkode: a7725...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...