Gå til innhold

8000 igjen av feriepengene, burde spart litt også :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fordeler dere pengene utover sommeren? Vi får litt mindre lønn enn vanlig så det dekker kun det faste vanlige.

8000 igjen til kos og ferie. Spise ute, mat generelt, museer, parker og moro for familie på 4. Hvor sette inn bremsene? 

Vet det ikke er lite, men vi har tydeligvis brukt litt vel mye penger 😡

Hva kutter dere ut i ferien for å ikke tømme feriepotten? 

Anonymkode: 7ddcd...fce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp å kjøpe mat ute. Ta med mat i steden. 

Anonymkode: c1c2c...271

Skrevet

Det gjør vi allerede 3 av 4 dager. Siden vi bor på hytta og jeg er den eneste som lager mat og vasker opp setter jeg stor pris på å slippe det en gang i blant 😜

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør vi allerede 3 av 4 dager. Siden vi bor på hytta og jeg er den eneste som lager mat og vasker opp setter jeg stor pris på å slippe det en gang i blant 😜

Du får delegere litt da 💪

Anonymkode: 99dc7...c1b

Skrevet

Da lar du mannen lage mat de andre dagene..

Anonymkode: e9afe...710

Skrevet

Vi har med egen mat i parker feks. I år kjøpte vi sesongkort til tusenfryd og bø sommerland, da kan vi dra ofte og med egen mat i kjølebag blir det ikke så dyrt heller. Vi skal 5 dager på telt ferie, booka telt plass med el på daftø I Sverige. Der kan ungene bade, utforske masse lekeplasser og fiske krabber. Tar med grill, toast jern, stormkjøkken, vannkokerog en riskoke. Tanken er å lage maten selv. 

Anonymkode: a4249...aaa

Skrevet

Vi fikk inn 62 000 kr ekstra i juni: feriepenger (ut over vanlig lønn) og skattepenger. Alt legges i huslånet. Vi tjener nok til at vi allerede har betalt alle feriene på forhånd (fly, hotell osv.) og har nok igjen til lommepenger fra vanlig månedslønn. Unner oss ikke noe ekstra ut over feriene vi har planlagt.

Anonymkode: 5ff83...d0f

Skrevet

Vi prøver å unngå dyre innganger, bader feks ute i vann istedenfor badeland, leier film hjemme istedenfor kino, mange fine gratis parker ute. går på fjellturer. 

kafebesøk og middag ute er pengesluk. ungene elsker å handle fra slike salatbarer på vanlige butikker og handler på rema om vi skal ha noe istedenfor kafeer og dyre kiosker. 

Anonymkode: 3904f...448

Skrevet

Det er vel logisk hvor du skal sette inn bremsen? Kafé og mat ute?? 

Anonymkode: d9249...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...