Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Jeg er veldig trang nedentil, selvom jeg har fødd, jeg dater nå en mann med en ganske stor penis, jeg tør ikke, så forløpig har vi bare hatt oralsex og fingret og ronket hverandre. Kan gildemiddel hjelpe her ? jeg blir sikkelig våt hver gang,men de gangene han har prøvd har det bare vert ubehaglig Noen tips? Anonymkode: a208f...663
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er veldig trang nedentil, selvom jeg har fødd, jeg dater nå en mann med en ganske stor penis, jeg tør ikke, så forløpig har vi bare hatt oralsex og fingret og ronket hverandre. Kan gildemiddel hjelpe her ? jeg blir sikkelig våt hver gang,men de gangene han har prøvd har det bare vert ubehaglig Noen tips? Anonymkode: a208f...663 Det som hjelper er å ha mye sex,da tilpasser den seg størrelsen på penisen. Anonymkode: 40c3f...0ed
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 On 7/4/2018 at 12:09 PM, Anonym bruker said: Det som hjelper er å ha mye sex,da tilpasser den seg størrelsen på penisen. Anonymkode: 40c3f...0ed Takk for svar,men kan man bruke glidemiddel? jeg er jo våt,men virker ikke for det Anonymkode: a208f...663
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar,men kan man bruke glidemiddel? jeg er jo våt,men virker ikke for det Anonymkode: a208f...663 Klart man kan. Kjør på. Anonymkode: 15dfc...c41
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #5 Skrevet 6. juli 2018 Og du må være helt komfortabel slapper ikke du av så vill du spenne deg automatisk og da vill det bli ubehagelig. Fortsett og kose gjerne med glidemiddel og deg på topp da har du kontroll, skjeden er elastisk så når den er klar så går det fint. Anonymkode: 488e7...4c4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #6 Skrevet 6. juli 2018 Du klarer vel å pule selv om de er litt ubehagelig vel.. men gjør det veldig veldig vondt er det noe annet😐 vi hadde samme problemet, jeg hadde vondt der nede i flere dager etterpå. Men nå går de fint 😊 er bare litt sår inni mellom. Anonymkode: 37b61...265
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #7 Skrevet 6. juli 2018 Takk for svar skal på date i kveld, og vil gjerne ha sex med han, han er flink med hendene og tunga, så ønsker mer, men da kjører vi gildemiddel Anonymkode: a208f...663
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #8 Skrevet 6. juli 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar skal på date i kveld, og vil gjerne ha sex med han, han er flink med hendene og tunga, så ønsker mer, men da kjører vi gildemiddel Anonymkode: a208f...663 Bare ta de med ro.. vi brukte lang tid på å få den inn første gang og det pressa veldig på men om han gjør det rolig og forsiktig så blir det godt til slutt, kansje ikke første gang men..🙂 jeg husker jeg hadde vondt langt ut på lårene når vi hadde hatt sex😂 Jeg som svarte over her. Lykke til me pulinga😅😄 Anonymkode: 37b61...265
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2018 #9 Skrevet 6. juli 2018 Det går seg som regel til. Ta det rolig i starten, bruk glidemiddel. Anonymkode: 1eb2d...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå