Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #1 Skrevet 4. juli 2018 Mannen har tatt med alle fem barna på ferie denne uken. Jeg jobber fortsatt, men fikk en uventet fridag... måtte få unna litt avspasering. Det er jo utrolig kjedelig å være hjemme alene. Nå har jeg vasket klær, støvsuget og ryddet.... så hva nå? Hmmm.. må virkelig få meg et litt mer spennende liv.. 🤔 Anonymkode: 39d90...6af
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #2 Skrevet 4. juli 2018 dra ut med noen venniner på middag eller no Anonymkode: e7757...67a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Gå på tur i marka😊 Er det fint vær, ta en tur på stranda Anonymkode: d022c...32d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 Slikt er fryktelig kjedelig, for når vi har fri så aner vi ikke hva vi skal gjøre. Jeg vil helst gjøre noe som ikke har med vanlig husarbeid å gjøre på slike dager også, men ender alltid opp med det. Kunne gjort mye spennende, men skjer igrunn aldri. Har plutselig barnefri selv, men jobber så kjeder meg ikke like mye. Igår endte jeg med å ommøblere kjøkkenet, vaske det skikkelig, sortere sko og jakker i gangen. Mye forsvant, så savner ungene noe når de kommer hjem: det må dere ha glemt igjen på hytta 😂 Anonymkode: 4ce87...caf
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 Forstår ikke hvordan folk kan kjede seg. Det er jo en million ting å gjøre! Dyrk hobbier, gå tur i skogen, lag deg noe godt å spise, les en bok, etc. Anonymkode: 6eea1...adf
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #6 Skrevet 4. juli 2018 Jeg forstår heller ikke hvordan dere kan kjede dere!? Les en bok, se en film, strikke, annet håndarbeid, hagearbeid, gå en tur osv. Anonymkode: a69e3...fd4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #7 Skrevet 4. juli 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forstår ikke hvordan folk kan kjede seg. Det er jo en million ting å gjøre! Dyrk hobbier, gå tur i skogen, lag deg noe godt å spise, les en bok, etc. Anonymkode: 6eea1...adf Er helt enig... det er en million ting å gjøre.. men synes det er så finne på noe alene. Når man lever i en familie på 7 , så hører det med til sjeldenheten at jeg er alene. De gangene blir jeg nesten litt handlingslammet. . Dagen har gått med til å slække... Mine veninner var på jobb, eller er på ferie.. Vel, i morgen er det jobb igjen.. så da er alt tilbake til det normale. 😉 Hi Anonymkode: 39d90...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå