Anonym bruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Noen som har erfaringer med dyktige fotografer i Trondheim? Gjerne hobbyfotograf eller lignende. De må være supergode på nyfødt/søskenfotografering, ha en overkommelig pris og vi ønsker bildene høyoppløselig digitalt slik at vi kan printe opp de vi selv ønsker i etterkant. Var hos et studio i midtbyen for 2,5 år siden. Veldig misfornøyd og utrolig dårlige bilder til en svimlende pris! 😓 Så nå vil jeg unngå å havne i samme «felle» igjen å ende opp med et dårlig resultat til mange tusenlapper. Anonymkode: b6590...ada
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #3 Skrevet 4. juli 2018 Du vil ha supergode bilder, men ikke betale for det? "Gjerne en hobbyfotograf eller lignende". Spørs om du kan få alt du ønsker deg her. Skulle anbefale fotograf, men om du ikke vil betale for tjenesten tenker jeg det er liten vits.... Anonymkode: 1e16e...833
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #4 Skrevet 4. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du vil ha supergode bilder, men ikke betale for det? "Gjerne en hobbyfotograf eller lignende". Spørs om du kan få alt du ønsker deg her. Skulle anbefale fotograf, men om du ikke vil betale for tjenesten tenker jeg det er liten vits.... Anonymkode: 1e16e...833 Joda betaler gjerne så lenge de faktisk er god i det de driver på med. Har bare erfaring fra et grisedyrt studio som tok helt forferdelige bilder, det ser ut som de er tatt hjemme på egen hånd. Og vi endte opp med å betale en enorm sum for digitale lavoppløselige bilder som ikke er mulig å printe opp. Anonymkode: b6590...ada
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #5 Skrevet 4. juli 2018 Garberg foto! Tatt nyfødtbilder og mange andre typer bilder der😍 holder til på Ranheim tror jeg Anonymkode: b6830...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå