Anonym bruker Skrevet 3. juli 2018 #1 Skrevet 3. juli 2018 Jeg er en bokorm, og lever meg veldig inn i historiene. Det innebærer at jeg føler at jeg opplever verden, uten å reise, og at jeg får veldig lyst til å oppleve det i virkeligheten. Nå drømmer jeg om Skottland, India, Hellas og Danmark. Anonymkode: 4b181...bf9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2018 #2 Skrevet 3. juli 2018 Til Sveits og til Island. Anonymkode: 0e5d2...43e
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2018 #3 Skrevet 3. juli 2018 Nepal. Hvorfor? En ide jeg fikk da jeg var 8 år. Hvorfor? Åtte år gamle meg hadde nok sine grunner, som jeg dessverre ikke husker nå. Men..Jeg skal til Nepal en dag!! Anonymkode: e5a46...bb9
Optatium Skrevet 3. juli 2018 #4 Skrevet 3. juli 2018 Den transsibirske jernbane. Absolutt drømmen, helt siden jeg leste en russisk roman jeg dessverre ikke husker tittelen på, for mange år siden.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2018 #5 Skrevet 3. juli 2018 Drømmer om veldig mange steder, men spørs om jeg kommer noen av stedene. Ramlet over cowboyreiser her omdagen, det så litt gøy ut. Ungene hadde nok bare ristet dumt på hodet om jeg hadde nevt drt for de, så da måtte jeg funnet noen å dra med som syns det hadde vært kult. Transibirske jernbane drømte jeg om, nå har det gått over til ett tog spm går fra Paris til Irak. Hvorfor aner jeg ikke helt, men meg og pappa har litt rare former for ferie. Vi dro på cruise i orkansesongen kun for å oppleve vær, noe vi gjorde. Vi opplevde orkan på veien, veldig gøy. Så bilde av verdens lengst zipline, det fristet veldig selv om jeg ikke liker at det kile i magen. Hvor har jeg glemt, men stedet den var så helt fantastisk ut. Bobbame (slik som de hadde i dyreparken før de oppgraderte den) nedover den kinesiske mur, bali, alpene frister også veldig. Jupp, jeg har mange drømmer om reisemål men ender alltid opp på hytta som ligger 20min unna. Jeg trenger også en lottogevinst for å oppfylle alle drømmene, kan ikke skryte på meg at lommaboka er for tykk. Slik er det å være alenemor, men har det igrunn ganske så greit. Hørte fra ungene at delfinen var tilbake på hytta og det var rykter om at spekkhoggerene var i fjorden, så det kan hende vi opplever noe spennende i ferien uten å dra så langt. Anonymkode: 78b98...d41
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2018 #6 Skrevet 3. juli 2018 Florida, Skottland, Sveits, Berlin 🌸 Anonymkode: fac23...037
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2018 #7 Skrevet 3. juli 2018 Japan og Argentina Anonymkode: 04092...c7c
Himmel og hav Skrevet 4. juli 2018 #10 Skrevet 4. juli 2018 (endret) Botswana, Island, Lofoten og så vil jeg tilbake til Roma. Endret 4. juli 2018 av Himmel og hav
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #11 Skrevet 4. juli 2018 USA og Maldivene er mine største drømmer vert i texas, califorina , florida og new york, men da var jeg under 5 så husker ikke noe Anonymkode: 96fa1...0ee
MTF Skrevet 4. juli 2018 #12 Skrevet 4. juli 2018 Bodde ett år i Usa som tenåring, og har vært på ferie siden noen ganger, men drømmer alltid om å dra tilbake. Mange steder i Usa jeg kunne tenke meg å reise som jeg ikke har vært, og noen steder jeg ville reist til igjen. Drømmer om å ta med meg ungene til NYC nå som de har blitt større. Kunne også tenke meg å tatt familien med til der jeg bodde i Usa (midtevesten), ny ferie i Florida og Atlanta. California har jeg aldri vært, og det står på bucket listen min - både LA og San Fransisco. Flere steder på østkysten kunne jeg også tenke meg å besøke. Drømmen hadde vært å kjøre Usa rundt over lang tid, men det kommer neppe til å skje.
Holly Golightly Skrevet 4. juli 2018 #13 Skrevet 4. juli 2018 Jeg skulle gjerne opplevd Syria før krigen. Mer realistisk drømmer jeg om å besøke flere land i Sentral- og Øst-Europa. Nydelig natur og sjarmerende byer. Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å leie et hus i en landsby eller by Frankrike. Inngjerdet, med svømmebasseng og sykkelavstand til lokal baker og landhandler. Australia hadde også vært fint. Skulle ønske Sør-Amerika var tryggere. Kunne godt tenkt meg å ta med barna på tur oppover eller nedover Amazonas og besøkt de gamle byene.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #14 Skrevet 4. juli 2018 Mitt bokbibliotek inneholder mest fantasy så dårlig med reising der. Men de fleste stedene munner fra virkeligheten, så Island og Wales, og generelt hele storbritania står nok på lista mi. Anonymkode: cbfff...7a4
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2018 #15 Skrevet 4. juli 2018 Sør-Korea Japan New Zealand (LOTR-fan) Maldivene (bare fordi jeg har lyst til å dra på skikkelig luksusferie én gang) Anonymkode: d15ca...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå