Gå til innhold

Forkjølet og må fly...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på ferie hvor jeg så klart har blitt syk! Er forkjølet og skikkelig tett i nesa. Vi måtte ta et fly på ca 1 time for et par dager siden og det var helt for jævlig. Jeg tygga tyggis, satt med åpen munn, spiste, drakk, brukte nesespray, pusset nesen, tok smertestillende både før og under turen, osv. Ingenting hjalp. 

Vi skal fly igjen i morgen og jeg er enda tettere! Nå frykter jeg enda verre smertehelvete da jeg allerede har dotter i ørene pga forkjølelsen. Er helt potte tett. Fikk nesten panikkanfall pga smertene på flyet sist.. Er det NOE man kan gjøre for unngå smerter?! 

Anonymkode: 4c131...cc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd å skylle med sånn saltvanngreie? Man kan kjøpe sånn stor blå «helletut», som man kan skylle med, og det skal visst virke godt. 

Ellers må du bare fortsette som du gjør❤️ Det er kjempevondt, så jeg skjønner godt du er litt nervøs, men du gjør alt riktig egentlig. Litt ekstra smertestillende og litt ekstra nesespray kanskje?😅 

Hva med å sitte med hodet over en dampende kjele? Med håndkle over hodet? Det husker jeg alltid min far gjorde. Det løsnet visst godt

Anonymkode: da872...fc8

Skrevet

Jeg føler med deg! Jeg måtte fly en gang mens jeg var forkjølet for et par år siden og det var et smertehelvete. Ville faktisk ikke gjort det igjen. Kan du ringe reiseforsikringen og få et fly om noen dager?

Anonymkode: 72c3a...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...