Gå til innhold

Elsykkel - anbefaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk prøve en elsykkel i helga og ble frelst! 😍
Ønsker meg VELDIG en egen, og har litt penger jeg kan legg i det (opp til +/- 25.000), men kjenner ikke så mange med erfaring... 
Har du en sykkel å anbefale? Det eneste jeg vet sikkert er at jeg vil ha krank-/sentermontert motor.

Anonymkode: f9d8d...9d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merke scushi er desidert det beste merke.anbefaler deg sterkt å gå til en som har spesialisert seg på el sykkel og som tilbyr reparasjon.

Skrevet

Jeg har en haibike og er strålende fornøyd!

Anonymkode: 41d73...4fa

Skrevet

Jeg har en Kalkhoff og er godt fornøyd. Kjøpt hos Oslo Sykkelverksted, de har både butikk og verksted. 

Haibike som nevnes over er veldig bra, men er først og fremst terrengsykler.

Evo elsykkel har også mye bra og de er flinke, butikk i Nydalen og på Skøyen.

Anonymkode: 197bb...bca

Skrevet

Tusen takk for tips! Hører gjerne fra de som ev har dårlige erfaringer også...
Scushi er en butikk, ikk e et merke...?

Skrevet

Du bør først og fremst se på bruksområde ditt og velge sykkel deretter. Skal du kosesykle i byområdene med skjørt oo vinflaska i kurven foran eller skal du sykle grusveier eller turveier? Skal du bruke sykkelen som et reelt framkomstmiddel til/fra jobb eller barnehage med sykkelvogn? 

Jeg prøvde mange typer før jeg bestemte meg. Jeg endte med Haibike fordi jeg ville ha god demping og store hjul. Jeg sykler både på grusveier, på turveier og på asfalt. Jeg ønsker å bruke den både til og fra jobb men også på steder hvor jeg tidligere ville syklet en treningstur, feks i marka. En typisk bysykkel ville ikke vært egnet til dette formålet. 

Anonymkode: 41d73...4fa

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for tips! Hører gjerne fra de som ev har dårlige erfaringer også...
Scushi er en butikk, ikk e et merke...?

Scushi er ett merke,selges fra spesial butikker.spørs hvor du bor i landet.de har sykler for alle behov og det er kvalitetssykler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...