GÃ¥ til innhold

🌸 Maine coone katt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er din erfaring? 

Er den forsikret? 

Jeg har 3 katter. Eine katten er halvt maine coone. Og jeg digger virkelig den klovnen, og jeg vil bare ha mer av den rasen 😅

Sover i matskåla, plasker i vannskålen, og er vann over heile kjøkkenet etter han 😅 

Nå vurderer jeg en ekte maincoon som nr 4 😳 

Noen sier dei bråker veldig om natten ? At enkelte gir vekk katten pga nattesøvnen blir ødelagt ?! Jeg synst det høres litt rart ut 🤔

 

Anonymkode: dc878...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare vær Obs på tyveri. Jeg kjenner tre stykker som har blitt frastjålet sine maine coon katter. 

Men har ellers ingen erfaringer med hverken katt eller den rasen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt to stykker. De var mye syke så til slutt måtte vi skille dem og la de komme til hver sin familie. Smittet hverandre hele tiden. Han vi har nå er halv coon, klønete og artig🤪

Anonymkode: a4241...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 fra forskjellige oppdrettere og de har begge helt typisk Maine coon oppførsel. Selskapsyk Ja, men ikke på en plagsom måte. De dilter liksom etter en i huset og i hagen. Gnåler ikke om natten, men sover så nærme deg som de kan, gjerne i armkroken om de får lov😊 Den ene har litt dårlig tannkjøtt som er normalt for rasen, men ellers ikke noe sykdommer her i huset hvertfall.. De er absolutt noen herlige dyr.

Anonymkode: 195ed...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...