Gå til innhold

Ustabil syklus og sluttet på pillen


Icegirl84

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sluttet på mercilon i begynnelsen av juni etter drøyt 2,5 års bruk. Har ikke hatt så ustabil syklus noen gang som da jeg begynte på pillen, og ikke ser det ut som det skal stabilisere seg nå når jeg har sluttet heller... Alt mellom 22 og 86 dager..

Noen andre som har /har hatt det slik? Legen finner ingenting galt...

Vi ønsker en ny spire men når bør vi teste EL/ virkelig legge inn aksjene liksom? Ifølge app er det 6 dager til EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jo være vanskelig å vite ja.. EL skal jo i prinsippet være 14 dager etter første dag i mens. Men hvis du kjøper billige EL-strips, så kan du jo måle rundt den tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var slik også, hadde sykluser på alt fra 17 og 70 dager, håpløst å bli gravid når man ikke har noen aning om når el er... jeg brukte el tester, men det ble jo dyrt i de syklusene som varte i 70 dager... 

jeg gikk til gyn, og der fant vi cyster på eggstokkene, og fant ut at jeg hadde pcos, fikk resept på metformin, og ble gravid på første forsøk etter det!!! 

Så jeg ville fått henvisning til gyn hvis jeg var deg! 

lykke til!😁 

Anonymkode: 7e5d3...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2018 den 14.27, Anonym bruker skrev:

Jeg var slik også, hadde sykluser på alt fra 17 og 70 dager, håpløst å bli gravid når man ikke har noen aning om når el er... jeg brukte el tester, men det ble jo dyrt i de syklusene som varte i 70 dager... 

jeg gikk til gyn, og der fant vi cyster på eggstokkene, og fant ut at jeg hadde pcos, fikk resept på metformin, og ble gravid på første forsøk etter det!!! 

Så jeg ville fått henvisning til gyn hvis jeg var deg! 

lykke til!😁 

Anonymkode: 7e5d3...c21

Hva er pcos?

Ellers føles det som jeg har EL annenhver uke så jeg blir ganske oppgitt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...