Gå til innhold

Noen som ser en svak strek??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser en meeeega-svak strek på den nederste.

Oppdater oss når du har testet igjen da! 😃

Anonymkode: 4c5d7...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser en meeeega-svak strek på den nederste.

Oppdater oss når du har testet igjen da! 😃

Anonymkode: 4c5d7...7f0

Vet ikke om jeg tørr🙈🙈 

Hi

Anonymkode: 135d3...d5a

Skrevet

Hvor mange dager må jeg vente med og teste da? 

Hi

Skrevet
12 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvor mange dager må jeg vente med og teste da? 

Hi

Test igjen i morgen. Med morgenurin helst 

Anonymkode: 9a1ce...6d9

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke bare de men de blir nr 6😅😅 

Hi

Å herre!..... 🤪Fikk 3 på 2.5 år. Etter siste steriliserte mannen seg, men jammen klarte vi det ikke igjen på restene av restene. Siste gangen ordnet kroppen opp på egenhånd, noe jeg i ettertid har vært svært takknemlig for.. 🙈 All respekt om du gjennomfører denne dersom det skulle vise seg å bli slik! 😊

Anonymkode: f0f43...f38

Skrevet

Kan det være rester av HCG etter fødselen?

Skrevet

Tok en slik strimmel fra rfsu idag og den var ganske negativ. Så er sikkert ingenting😥 

Hi

Skrevet

Eller om jeg la godviljen til kunne jeg skimte en strek men....

Hi

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller om jeg la godviljen til kunne jeg skimte en strek men....

Hi

RFSU sine strimler er veldig lite sensitive. Mine var så og si blendahvite selv om CB digital lyste gravid. Det var dagen før jeg skulle hatt mensen og da har jeg alltid fått klare positive på andre tester (med tidligere barn.) Så ville prøvd noe annet enn strimler for å være sikker.

Anonymkode: 0abf2...ae8

Skrevet

Her er dagens test.. synst jeg skimter en strek men må i ett spesielt lys så da er de sikkert ingenting 😅

Hi

Screenshot_20180705-151709.png

Screenshot_20180705-151632.png

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er dagens test.. synst jeg skimter en strek men må i ett spesielt lys så da er de sikkert ingenting 😅

Hi

Screenshot_20180705-151709.png

Screenshot_20180705-151632.png

Jeg ser fremdeles ikke noe strek. Tok til og med på meg brillene for å se, ser ikke noe

Anonymkode: 2db03...6d0

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser fremdeles ikke noe strek. Tok til og med på meg brillene for å se, ser ikke noe

Bra😅

Hi

Skrevet

Vanskelig å se noe på den ja, men jeg måtte også se mine i et spesielt lys. Her er min RFSU fra da jeg fikk gravid på CB digital. Og ingen tvil om at jeg er det hvertfall (straks uke 17 nå.) Ville som sagt prøvd noe annet enn strimler før jeg var sikker.

IMG_0159.JPG

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vanskelig å se noe på den ja, men jeg måtte også se mine i et spesielt lys. Her er min RFSU fra da jeg fikk gravid på CB digital. Og ingen tvil om at jeg er det hvertfall (straks uke 17 nå.) Ville som sagt prøvd noe annet enn strimler før jeg var sikker.

IMG_0159.JPG

Shitt.. får vente noen dager tror jeg. Fikk ikke positiv test før 8 dager over forventet mens sist. Nå vet jeg ikke hvor langt jeg evt er på vei engang😐 

Hi

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

IMG_0159.JPG

Jeg må tydeligvis klage på brillene mine, for jeg ser ingen strek utenom teststreken her heller. Så du må tydligvis se bort i fra svarene mine hi. Lykke til, håper det går den veien du ønsker :)

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må tydeligvis klage på brillene mine, for jeg ser ingen strek utenom teststreken her heller. Så du må tydligvis se bort i fra svarene mine hi. Lykke til, håper det går den veien du ønsker :)

Haha, ser den knapt selv altså, så ikke noe galt med brillene dine. Er skikkelig misfornøyd med RFSU-testene. Måtte se dem under lyset på kjøkkenvifta for å se noe. Det skal sies at de var litt tydeligere i virkeligheten enn på bilder, men ser overhodet ikke særlig positive ut. Men gravid er jeg likevel. :) 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Shitt.. får vente noen dager tror jeg. Fikk ikke positiv test før 8 dager over forventet mens sist. Nå vet jeg ikke hvor langt jeg evt er på vei engang😐 

Hi

Ja, kan jo godt hende at du ikke er, men ville ikke stolt på RFSU sine strimler hvertfall. Lykke til uansett utfall, og hold oss gjerne oppdatert! :)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

IMG_0159.JPG

TYdelig strek her!! 

Anonymkode: 3766d...d0d

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

TYdelig strek her!! 

Jeg skjønner ingenting, hvor ser du den streken? For meg er det blendahvitt.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ingenting, hvor ser du den streken? For meg er det blendahvitt.

Rett under den røde pilen... 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror jeg får kjøpe meg forstørrelsesglass :)

Skrevet

Høres nesten ut som at du håper du er gravid igjen? Kan du ikke nyte babyen du nettopp fikk?

Anonymkode: 45538...97a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Imponert over at du ser den. :) Men ja, i mitt tilfelle var det jo faktisk en strek selv om den var vanskelig å se. :) 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres nesten ut som at du håper du er gravid igjen? Kan du ikke nyte babyen du nettopp fikk?

Anonymkode: 45538...97a

På en måte ja men vi har nokk barn😅 jeg nyter gutten min som bare det jeg😍 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...