Gå til innhold

Flekk på tregulvet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt flaut, men jeg må ha hjelp.. hadde en pose poteter stående på gulvet, den skulle kastes for potetene var ikke noe fine. Men så ble den stående litt for lenge, og når jeg løftet den opp hadde den lekket ekkelt potetvann og laget en stygg, mørk flekk i gulvet! Det er nesten svart og ikke fint. Gulvet er heltre, tror det er furu. Kan det reddes? Hjelp!

Anonymkode: f6cb2...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh...her har nok mugg og råte gått i treet. Tviler på at du får det bort. Men jeg ville hørt med produsenten av gulvet, før jeg begav meg ut på div eksperimenter. -Om de sier «nei, det må byttes akkurat der» så ville jeg prøvd meg frem med alt fra eddik til blekemiddel først ;) (det kan jo ikke bli verre)

Anonymkode: 703e2...397

Skrevet
10 minutes ago, Anonym bruker said:

Oh...her har nok mugg og råte gått i treet. Tviler på at du får det bort. Men jeg ville hørt med produsenten av gulvet, før jeg begav meg ut på div eksperimenter. -Om de sier «nei, det må byttes akkurat der» så ville jeg prøvd meg frem med alt fra eddik til blekemiddel først ;) (det kan jo ikke bli verre)

Anonymkode: 703e2...397

Å nei!!! Herregud er det mulig å være så teit... Aner ikke hvor gulvet er fra, men jeg kan i alle fall kontakte noen som selger samme type 

Skrevet

Jeg har gjort det samme på kjøkkenet her, flekken går ikke vekk dessverre.

Mykt treverk som furu er egentlig helt døfødt å ha på kjøkkenet, man trenger en hard tresort som er skikkelig lakkert....

Anonymkode: 0c65f...138

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har gjort det samme på kjøkkenet her, flekken går ikke vekk dessverre.

Mykt treverk som furu er egentlig helt døfødt å ha på kjøkkenet, man trenger en hard tresort som er skikkelig lakkert....

Anonymkode: 0c65f...138

Bra det ikke bare er meg... Ja, jeg kan ikke fordra gulvet. Det er furu i hele leiligheten, gangen blir jo ikke seende ut for det er fullt av flekker og skrammer. Aaarrgh det forbannede gulvet! Vet jo det er min egen skyld, men fader så irriterende.

Fikk vasket over det og det er ikke så mørkt som jeg trodde, når det tørket ble det bedre. Definitivt ikke svart, mer lys grålig flekk. Håper jeg i alle fall kan maskere det litt!

Skrevet

Jeg gjorde det samme på kjøkkenbenken, men med banan... Jeg brukte en pasta av bakepulver og eddik. 

Anonymkode: 4dc32...41b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...