Gå til innhold

Min samboer synes jeg kommenterer så mye..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det gjør jeg nok, er klar over det. Men det jeg kommenterer på er da

-Når han vasker opp kasseroller og panner er det overhodet ikke rent! Det er nudler langs hele yttersiden av kasserollen. Dette skjer veldig ofte. Generelt lite nøye på kjøkkenet, skyller ikke kluten før den henges opp, slenger den bare i vasken. 

- Han skyller fingrene med vann når han har tisset. Jeg sier jeg ønsker han skal bruke såpe, det er ekkelt for oss andre. 

-Han tørker av skitne hender på buksen så den blir skitten. Det vises godt på klærne. 

- Han snakker med masse mat i munnen! Jeg ser all maten. Han tar et stort tygg og så snakker han. Drikker med munnen full av mat og. 

-Har vi en sausnebb stående frem tar han en potet og dypper rett oppi. 

- Når han barberer seg er det igjen masse hår selv om han sier han har vasket. 

- Han bruker sokkene to dager på rad og klager så på fotsopp. 

- Han er lite møysommelig på alt. Vasker han hus er det fortsatt skittent. Klipper han gress er kantene igjen. Han skulle montert lys i en bod i to år, byttet ut et bord på verandaen i tre år, malt en planke høyt oppe i fem år. 

- Han kjøper seg aldri noe nytt. Sist han kjøpte seg klær kjøpte moren en Henry Choice jeans til han. Jeg kjøper jo litt, men gidder ikke mer. 

Er jeg helt på jordet med å kommentere han litt?!

Anonymkode: 95ff0...243

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hadde jeg hatt en partner som deg så hadde jeg blitt gal... Går etter og kontrollerer både sokkeskift og håndvask etter toalettbesøk? Og hva gjør det om man dypper potetbiten i sausnebbet når man er ferdig å spise? 

Lei inn vaskehjelp og snekker.  Kjøp oppvaskmaskin, selvgående støvsuger og gressklipper. Eller gjør det selv. 

Det enkleste er dog å akseptere at hjørnene i stua blir runde når han støvsuger og at det står igjen tuster med gress. Det eldste trikset i boka for mannfolk for å slippe unna er å gjøre en slurvete jobb. Det irriterer oss kvinner nok til at vi gjør det selv...

Anonymkode: 72f89...5ea

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, hadde jeg hatt en partner som deg så hadde jeg blitt gal... Går etter og kontrollerer både sokkeskift og håndvask etter toalettbesøk? Og hva gjør det om man dypper potetbiten i sausnebbet når man er ferdig å spise? 

Lei inn vaskehjelp og snekker.  Kjøp oppvaskmaskin, selvgående støvsuger og gressklipper. Eller gjør det selv. 

Det enkleste er dog å akseptere at hjørnene i stua blir runde når han støvsuger og at det står igjen tuster med gress. Det eldste trikset i boka for mannfolk for å slippe unna er å gjøre en slurvete jobb. Det irriterer oss kvinner nok til at vi gjør det selv...

Anonymkode: 72f89...5ea

Jeg ser hva du mener om å bli gal! 

Jeg går ikke etter å kontrollerer håndvask. Men jeg hører at vasken er oppe i 2 sek, og jeg har da sagt at jeg skjønner ikke hvordan han rekker såpe seg inn, men han gjør ikke det når han tisser sier han. Ikke tørker han hendene heller, han går ut med hendene våte. 

Sokkene er jo svarte under, og han har hatt de i militærsko hele dagen før, så jeg syns det er ekkelt.. 

nå er han og ned på wc og bæsjer, og der er det tomt for såpe. Han kommer opp uten å vaske, og jeg syns som sagt det er veldig ekkelt!! 

Skrevet

Æsj...unnskyld meg, men for en ekkel mann. Han eier ingen skam, tydeligvis. Dette har vel ikke skjedd over natten? Her hadde jeg også blitt gal.

Du får sette deg opp en prioriteringsliste over hva som er viktig for deg -Her ville personlig hygiene stått øverst hos meg. Så får heller plenklipping og gulvvask få gå for det det er. Deretter ta en ordentlig prat, ikke bare klaging i forbifarten, og poengtere at dette er viktig for et godt samliv. Om det ikke bedres så er parterapi neste, for å vise at du mener alvor. 

Anonymkode: ce449...5c0

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og det gjør jeg nok, er klar over det. Men det jeg kommenterer på er da

-Når han vasker opp kasseroller og panner er det overhodet ikke rent! Det er nudler langs hele yttersiden av kasserollen. Dette skjer veldig ofte. Generelt lite nøye på kjøkkenet, skyller ikke kluten før den henges opp, slenger den bare i vasken. 

- Han skyller fingrene med vann når han har tisset. Jeg sier jeg ønsker han skal bruke såpe, det er ekkelt for oss andre. 

-Han tørker av skitne hender på buksen så den blir skitten. Det vises godt på klærne. 

- Han snakker med masse mat i munnen! Jeg ser all maten. Han tar et stort tygg og så snakker han. Drikker med munnen full av mat og. 

-Har vi en sausnebb stående frem tar han en potet og dypper rett oppi. 

- Når han barberer seg er det igjen masse hår selv om han sier han har vasket. 

- Han bruker sokkene to dager på rad og klager så på fotsopp. 

- Han er lite møysommelig på alt. Vasker han hus er det fortsatt skittent. Klipper han gress er kantene igjen. Han skulle montert lys i en bod i to år, byttet ut et bord på verandaen i tre år, malt en planke høyt oppe i fem år. 

- Han kjøper seg aldri noe nytt. Sist han kjøpte seg klær kjøpte moren en Henry Choice jeans til han. Jeg kjøper jo litt, men gidder ikke mer. 

Er jeg helt på jordet med å kommentere han litt?!

Han er jo et barn... dette er jo ting han burde greie selv. 

Anonymkode: 6f185...104

Skrevet

Haha. Han er jo et ekkelt og slitsomt menneske. Helt seriøst, å bo med en slik mann hadde jeg ikke orket. Hvordan er sexlivet? Orker du å være intim med han, jeg hadde mistet lysten. Han er jo ikke en mann, han er en uhygienisk guttunge. 

Anonymkode: 49cbb...933

Skrevet

Han hadde jeg returnert til svigermor med beskjed om at han ikke var ferdig oppdratt. 

Anonymkode: a3950...dd9

Skrevet

Sikkert sykt irriterende for han at du kommenterer. Derfor forstår jeg ikke hvorfor noen ikke forbedrer seg, når de tingene du kommenterer stemmer.

Hadde noen kommentert meg, ville jeg prøvd å forbedre meg. Det du skriver om, er jo også viktige, helt normale ting folk gjør automatisk. Latskap kalles det. 

Ville sagt at så lenge du ikke forbedrer hygiene så går det utover vårt forhold. Samt at du viser barna at det er greit å gjøre sånt.

Anonymkode: fa47a...a1d

Skrevet

Kunne levd med mye, men dårlig hygiene? Grøss og gru. 

Anonymkode: 2ef2a...1d0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han bruker sokkene to dager på rad og klager så på fotsopp. 

Nå satt jeg vekk maten, mistet matlysten. Hi, mannen din er en gris, jeg fatter ikke at du orker å ta på han engang. Dårlg hygiene er skikkelig turnoff

Anonymkode: 0c2f3...dcf

Skrevet

Æsj, så ekkel han er! ALT dette er utrolig barnslig og umoden oppførsel. Blir du tent av ham? Dette hadde jeg ikke orket. 

Har du prøvd en ordentlig alvorsprat, altså ikke der og da, men å sette dere ned og snakke ut?

Anonymkode: 46ca9...c2e

Skrevet

Han er jo ekkel og rett og slett helsefarlig. 

Man blir syk av avføring og urin altså. 

Fy for en gris! 

Anonymkode: d7865...c1e

Skrevet

Det er klart at det ikke er noe gøy å bli rettet på hele tiden. Men du er i din fulle rett! Mannen er jo en GRIS! Æsj! At du orker å bo sammen med han er jo et under. Jeg ble kvalm og uvel av å lese om han. Han er jo som et barn, han er ikke ferdig oppdratt. 

Dårlig hygiene er en god grunn til å gå fra noen, altså.

Anonymkode: cdfc4...38c

Skrevet

Håper du viser han denne tråden hi

Anonymkode: 0c2f3...dcf

Skrevet

Å være litt møkkete er sunt, bare spør Lars Monsen.

Klær holder til de er utslitt.

I vårt hjem er det bikkja som ordner med oppvasken.

Anonymkode: 35424...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...