Gå til innhold

Mannen skal steriliseres til uken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg holder ærlig talt på å gå i kjelleren. Jeg er så lei meg. Han vil ikke ha flere barn. Flott at han tar ansvar. Men sorgen over å ikke få flere blir bare større og større for meg. 

Anonymkode: 98cd5...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal være to om det å bestemme seg for å få et barn.
Vil han ikke ha flere så må du enten innfinne deg med det, eller splitte familien du har, gi dine barn delt hjem og finne deg en annen mann.

Syns det utrolig flott han tar ansvar så slipper du å fylle deg selv full av hormoner i for av prevensjon

Anonymkode: 0ebf9...353

Skrevet

Føler med deg! Her skal min også det om en mnd tid. Bestilte seg time mens jeg var gravid med nr2 

Dette hadde vi snakket om, og var enige. Første fødsel og barseltid var traumatisk, og det tok lang tid før vi turte å prøve igjen. Men så ble fødsel nummer to så helt fantastisk (jeg sa faktisk at jeg ville gjøre det en gang til, før jeg hadde sett ungen 😂), og barseltiden like så. Så jeg har måtte få ha en «sorgprosess», og syntes fortsatt det er sårt. Han har utsatt timen 1/2år så jeg skulle rekke å bli litt mindre hormonell først ;) 

Her ser jeg alle de pragmatiske grunnene (jeg kan ikke bruke hormoner, vi er 35år nå, risikoen øker, vi blir slitne, vi har vært heldige med de to vi har, nå er vi en-til-en mtp oppfølging, skulle vi gå fra hverandre så vil han ikke ha barn senere osv osv), men følelsene kom uventet og slo meg litt i bakken. 

Anonymkode: 23bb3...9b2

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man skal være to om det å bestemme seg for å få et barn.
Vil han ikke ha flere så må du enten innfinne deg med det, eller splitte familien du har, gi dine barn delt hjem og finne deg en annen mann.

Syns det utrolig flott han tar ansvar så slipper du å fylle deg selv full av hormoner i for av prevensjon

Anonymkode: 0ebf9...353

Har du lest hva jeg skriver? :) Syntes det er flott han tar ansvar. Men sårt er det. Nå. Følelser er ikke styrt av en knapp. Vi er på ulike steder. Akkurat nå. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler med deg! Her skal min også det om en mnd tid. Bestilte seg time mens jeg var gravid med nr2 

Dette hadde vi snakket om, og var enige. Første fødsel og barseltid var traumatisk, og det tok lang tid før vi turte å prøve igjen. Men så ble fødsel nummer to så helt fantastisk (jeg sa faktisk at jeg ville gjøre det en gang til, før jeg hadde sett ungen 😂), og barseltiden like så. Så jeg har måtte få ha en «sorgprosess», og syntes fortsatt det er sårt. Han har utsatt timen 1/2år så jeg skulle rekke å bli litt mindre hormonell først ;) 

Her ser jeg alle de pragmatiske grunnene (jeg kan ikke bruke hormoner, vi er 35år nå, risikoen øker, vi blir slitne, vi har vært heldige med de to vi har, nå er vi en-til-en mtp oppfølging, skulle vi gå fra hverandre så vil han ikke ha barn senere osv osv), men følelsene kom uventet og slo meg litt i bakken. 

Anonymkode: 23bb3...9b2

Det er det. Følelsene kom litt bardus på. At de er så sterke. Vi har jo snakket om det og forsåvidt vært enige. Men likevel ikke helt. Barna vi har er vårt alt. Vi har flere enn to, så flokken er stor nok sånn sett. Det mangler liksom en bare. Akkurat nå. Og det er nok fordi jeg vet hva som skal skje :) Her har han allerede avlyst en time for et års tid siden. Nå skjer det plutselig og uten særlig venting. Kanskje litt derfor også. Følelser er no dritt av og til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...