Gå til innhold

Min samboer sier at jeg er psykopat😏

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi krangler så blir han så hissig og sier mye rart. I dag er jeg en psykopat pga jeg blir blid igjen til kvelden.. ? 

Han sier også at jeg må slutte og snakke, det gnager i ørene hans.,. 

I dag kranglet vi over tiltaksløsheten hans. Han får f*** ikke noe gjort uten mas og mas,. Men det er en annen historie 😅

Uansett, er det OK å si slik da?? 

Anonymkode: a16bf...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når noen blir kalt psykopat i et forhold så burde forholdet være over. Levedyktig er det ikke 

Anonymkode: 57c91...027

Skrevet

Det høres ut som dere kommuniserer ekstremt dårlig. Vil du leve sånn? Det hadde ikke jeg orket. Kommunikasjonskurs asap!

Anonymkode: 1abf5...1c1

Skrevet

Å plutselig fare opp i sinne for i neste øyeblikk å bli blid som ingenting har hendt kan være typisk for personer med psykopatiske trekk.

Sikkert det han tenker på. Sier ikke at du er psykopat altså....

Anonymkode: f6b51...a90

Skrevet

Mannen din har problemer med sinnet og burde lære seg å håndtere følelser. Vil vel ikke si at en slik kommentar alene er kroken på døra, men er han tiltaksløs, må følges opp som et barn og han i tillegg sier slik ville jeg seriøst vurdert om det er verdt det. 

Men, du sier du maser, er du sikker på at kravene dine er skyhøye? Noen kvinner klager over at mannen blir sur om de maser og så er det kvinnen som er problemet fordi hun har en standard som er over normalen. Min kollega forteller feks at kona ikke klarer spise middag før kjøkkenet er ryddet. Dvs, ryddet tom for kjeler som er brukt til middagslagingen, vasket benk og komfyr osv. Hvis hun maser på mannen om at HAN må rydde kjøkkenet når middagen står på bordet og han vil ta det etter middag så må hun selv rydde om det er slik at det må tas før middag. Bare et eksempel. 

Det skal være unødvendig å følge opp en voksen mann med normale arbeidsoppgaver. 

Anonymkode: 37090...27e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...