Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #1 Skrevet 2. juli 2018 Fy faen så vondt det gjør:( jeg går hele tiden å dvele over ting jeg kunne gjort og sagt annerledes. Selvfølelsen og selvtilliten er på bånn. Jeg var gjennom et brudd med far til barnet mitt for 1 år siden. 7 år langt forhold. Det var ikke i nærheten av så vondt og vanskelig som det er denne gangen. Hvordan skal jeg komme meg gjennom dette tro... Anonymkode: cf0a2...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå