Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Mannen/samboeren din er riktig mann for deg?Hvilken fÞlelse har du nÄr du ser pÄ han? Anonymkode: bea6b...95a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Ingen?virkelig?đUff eller formulerte jeg meg dĂ„rligđ€ Anonymkode: bea6b...95a
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 NÄr jeg ser pÄ ham, sÄ er alt jeg Þnsker her i livet Ä gjÞre ham lykkelig. Mer pragmatisk kan jeg si at det er fordi vi jobber godt sammen og har like verdier og humor. Anonymkode: cdc3a...4e2
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #4 Skrevet 2. juli 2018 NÊh, visste? Jeg var pÄ en tid og plass i livet hvor det var pÄ tide Ä roe seg og fÄ barn. Tilfeldighetene ville ha det til at det var han jeg datet pÄ det tidspunktet. Det kunne likegjerne vÊrt noen andre. Anonymkode: 2b315...c7a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #5 Skrevet 2. juli 2018 Vi ble gravide etter et par mÄneders dating- da var det bare Ä flytte sammen og satse. Men jeg var godt voksen(han ogsÄ) begge hadde utdannelse og politisk stÄr vi ikke langt fra hverandre, sÄ dette var jo sÄnn sett pÄ plass. Jeg forsto ogsÄ med en gang at han var ansvarlig og "hel ved" Anonymkode: 4b069...117
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #6 Skrevet 2. juli 2018 Jeg bare visste det, og der fra ganske tidlig i forholdet! Det samme visste han. Det var ganske rart, fordi jeg skulle ikke ha en mann og var ganske tydelig pĂ„ det. Var ferdig med Ă„ kaste bort tid pĂ„ slikt, og mannen startet som en flĂžrt for meg..Han hadde sine egne grunner til Ă„ ikke gĂ„ inn i et seriĂžst og forpliktende forhold, sĂ„ vĂ„r kjĂŠrlighet kom som en stor overraskelseđ †SĂ„ for oss bare visste vi det, og vi ble raskt samboere og var gift etter et Ă„r†Anonymkode: 14f83...e7a
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Det var ikke "love at first sight", men da vi ble kjent, innsÄ jeg hvilke kvaliteter han har. Og det var noe helt for seg selv. Det ga meg en stor beundring for ham. Anonymkode: 36333...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ