Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste blitt oppmerksom på at jeg elsker berøring. Det er spesielt en av mine kollegaer som ofte berører meg og jeg kjenner at jeg nyter det og lengter veldig etter at hun skal gjøre det igjen. Jeg er ikke lesbisk og jeg tror ikke det er noe seksuelt i det, det er bare så utrolig godt at det gir ilinger i kroppen. Dette forvirrer meg litt og jeg synes det er så rart at jeg føler det sånn. Det er bare helt uskyldige ting som at hun tar meg på armen når vi prater, legger en hånd på ryggen min eller at hun kommer såvidt borti armen min når vi står ved siden av hverandre og jeg synes det er så utrolig deilig at det liksom kiler. Lurer på om det kan ha noe å gjøre med at jeg har vært single lenge, at jeg trenger kroppskontakten? Jeg tenker ikke på å ha sex eller noe slikt med henne, men jeg ønsker likwom hele tiden å være nr henne. Er dette normalt?

Anonymkode: a8f8a...150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er behovet for litt mer menneskelig kontakt som gjør seg gjeldene :) trenger ikke være verre enn det

Anonymkode: e897f...123

Skrevet

Jeg vet ikke om det er normalt, for jeg har ikke hørt om det før, men jeg har det på akkurat samme måte. Er gift og får så mye kroppskontakt jeg vil ha, men det blir likevel noe annet når det er noen andre...

Anonymkode: 8e984...289

Skrevet

Kroppskontakt er deilig, viktig og noen situasjoner livsnødvendig. Jeg er en typisk "klemmer", og gir mye berøring fordi det faller naturlig. Klemmer folk, holder i hånda, stryker og gir massasje osv. (Men jeg spør alltid om de er med på det, da. Ikke alle er komfortable med mitt ganske høye kosenivå.)

Anonymkode: 1e4b4...cb0

Skrevet

Søk opp ASMR videoer på YouTube, kanskje det er noe for deg. Da kan man få ilinger uten berøring og det føles godt.  

Anonymkode: 070c9...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...