Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Etter mange år med vanskelig økonomi og en arbeidsgiver som ikke betalte ut hele lønna over en lengre periode fikk jeg angst for regninger. Nå idag klarer vi helt fint å betale alle utgifter og sitte igjen med mye etter de er betalt, men allikevel har jeg fremdeles angst! Jeg er nesten redd for å betalte for jeg føler at vi da ikke har penger til mat osv. Jeg vet det er tullete, men jeg kan ikke noe for det. Jeg betaler jo så klart, har ingen inkassosaker eller purringer, men jeg sitter med klump i magen osv. hver gang Hva skal jeg gjøre? Har hatt det slik i 6 år nå Anonymkode: e336d...bb1
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Jeg har og har hatt det slik! Nå har denne angsten gått over til mailen min også. Så nå er det både post og Mail! Men jeg jobber med det daglig! Kan faktisk få panikk angst anfall når jeg hører post bilen utenfor! Jeg er og har vert i der behandling men det er ikke gøy å ha det slikt altså! Anonymkode: c6c5d...6b8
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Jeg fikk angst for sånne ting etter en tid i nav systemet. Jeg var utsatt for en alvorlig ulykke og havnet i det beryktede systemet til nav. Jeg måtte ha inn advokat for å få det jeg rettmessig hadde krav på av stønader og kjempet min livs kamp med sykdom, samtidig som jeg kjempet mot nav. Det startet med angst for brev og da helst fra nav, nå er jeg ute av systemet til nav, men skrekken har spredd seg til regninger, for da jeg kjempet mot nav, så hopet regningene seg opp og jeg måtte ta forbrukslån for å overleve... Jeg har valgt å ta alt på autogiro, har ordnet det sånn at jeg Får så mange regninger som mulig inn hver mnd, istedenfor f.eks hver 2-3 mnd. Synest dette funker fint, for da har jeg omtrent det samme å leve for hver mnd og jeg slipper å hente de i posten og legge de inn til forfall. Jeg er også redd for at jeg ikke skal ha til mat, selv om jeg innerst inne vet at jeg har mer enn nok..., men synest at det med å få de over på autogiro, en egen konto og det å få delt opp de kvartalsregningene til å bli månedlig, det har hjulpet litt på den panikken som tidligere bredte seg i hele kroppen idet jeg åpnet postkassen. Anonymkode: 07e81...c35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå