Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #1 Skrevet 1. juli 2018 Jeg har en kamerat jeg har kjent i mange år. Han har gjort ting jeg virkelig ikke liker, blant annet har han ikke behandlet samboerens datter bra, han er kronisk utro og ikke til å stole på i forretninger. På tross av alle hans negative sider er jeg glad i ham og setter pris på selskapet hans, men jeg stoler ikke på ham. Jeg vet jo også en del om hvorfor han er som han er. Begge foreldrene var alkoholikere, ingen oppfølging hjemme, traumer etter militæroppdrag i utlandet mm. Hvordan bør man egentlig forholde seg til venner som gjør ting man absolutt ikke liker? Anonymkode: 7acc0...df5
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #2 Skrevet 1. juli 2018 Du forteller han det, og bryter kontakten dersom han ikke tar det til seg. Det betyr mer at venner sier noe enn partner for enkelte, og kan virke som at han må høre det fra noen utenfra. Anonymkode: 9fb72...a3c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #3 Skrevet 1. juli 2018 Enig med hun over. Man sier ifra på en tydelig måte og forventer at de jobber med seg selv. Anonymkode: e3d33...35c
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #4 Skrevet 1. juli 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du forteller han det, og bryter kontakten dersom han ikke tar det til seg. Det betyr mer at venner sier noe enn partner for enkelte, og kan virke som at han må høre det fra noen utenfra. Anonymkode: 9fb72...a3c Seriøst? Kutte kontakt fordi venner ikke gjør som man vil? Anonymkode: fbd6a...9af
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #5 Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Kutte kontakt fordi venner ikke gjør som man vil? Anonymkode: fbd6a...9af At han ikke behandler barn bra og snyter andre folk for penger er en god grunn tip å fortelle vedkommende at du ikke liker det han driver med. Og ja, hvis folk ikke kan slutte med den slags så bør man bryte vennskap. Anonymkode: e08ee...245
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: At han ikke behandler barn bra og snyter andre folk for penger er en god grunn tip å fortelle vedkommende at du ikke liker det han driver med. Og ja, hvis folk ikke kan slutte med den slags så bør man bryte vennskap. Anonymkode: e08ee...245 Han vet selvfølgelig at jeg ikke liker det og det har fått konsekvenser, konkurs, skilsmisse mm, men selv om han har rotet det til for seg og jeg er sikker på at han kommer til å rote det til igjen, har han mange gode sider og han har gjort mye bra også. Det må jo gå an å opprettholde et vennskap selv om en person har dårlige sider. Anonymkode: 7acc0...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå