Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Vi var kjærester når vi var ung, alltid vært følelser der og selv om vi hadde et liv på hver vår kant har vi alltid tenkt på hverandre.Han har en annen dame nå, men de har ifølge han ikke det bra og det er bare barnet som holder dem sammen.De bare bor sammen sier han. Han vil være sammen med meg og jeg er så nær med å ha sex med han, men jeg klarer ikke det pga samvittigheta. Hvordan skal jeg be han velge?Jeg vil ikke være den andre kvinnen og er redd han bare skal bruke meg pga sex, noe han sier overhodet ikke stemmer.Han sier han alltid har hatt følelser for meg og har angret hver dag på valget han tok.Ikke døm meg, men noen gode råd?😢 Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Blir du hans elskerinne er det lite trolig du blir noe annet. Å starte en romanse eller forhold med utroskap er neppe oppskriften på suksess Så hva om du ikke velger han? Anonymkode: 87e3d...5de
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Det dummeste du gjør er å ha sex med han. Si til han at du ikke venter evig, og ikke ta mer kontakt etter det. Om du ikke hører mer var han nok bare ute etter sex. Om han virkelig vil ha deg, hele deg, så gjør han det slutt med dama og blir sammen med deg, selv uten å ha prøveligget deg. Anonymkode: 8e238...871
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Takk for fine svar😌 Vi sexter en del og "planen"er å ha sex, men jeg vil trekke meg nettopp pga at jeg ikke bare vil bli brukt i tillegg til at jeg får dårlig samvittighet for hannes nåværende kjæreste.Jeg vet bare ikke hvordan gå frem... Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for fine svar😌 Vi sexter en del og "planen"er å ha sex, men jeg vil trekke meg nettopp pga at jeg ikke bare vil bli brukt i tillegg til at jeg får dårlig samvittighet for hannes nåværende kjæreste.Jeg vet bare ikke hvordan gå frem... Anonymkode: c43db...852 Du må bare si det som det er. Vær klar og tydelig at du ikke vil ha sex med han før han går fra samboeren sin, men du må slutte å sexte med han Anonymkode: 522a8...263
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Okei.Brå slutt eller "trappe ned"?La være å svare hvis han sier noe seksuelt? Anonymkode: c43db...852
Himmel og hav Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Okei.Brå slutt eller "trappe ned"?La være å svare hvis han sier noe seksuelt? Anonymkode: c43db...852 Si at du har tenkt en del, og at du ikke har samvittighet til å holde på slik lenger med en mann som er i et forhold. Si at du kan vente på han om det er så at han har til hensikt å avslutte det forholdet han er i, men at du ikke venter en evighet, og at i mellomtida så kan dere ikke ha kontakt. Ferdig med det. Det er ikke så komplisert.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 1 minute ago, Anonym bruker said: Takk for fine svar😌 Vi sexter en del og "planen"er å ha sex, men jeg vil trekke meg nettopp pga at jeg ikke bare vil bli brukt i tillegg til at jeg får dårlig samvittighet for hannes nåværende kjæreste.Jeg vet bare ikke hvordan gå frem... Anonymkode: c43db...852 Du får si at du ikke ønsker å fortsette med dette. Lurt av deg å stoppe nå. Dama er jo uskyldig nok, men ikke dra et stakkars barn i gjørma. Sånne trekanthistorier ender sjeldent godt. Med mindre dama godtar å bare være elskerinne Anonymkode: 87e3d...5de
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 14 minutter siden, Himmel og hav skrev: Si at du har tenkt en del, og at du ikke har samvittighet til å holde på slik lenger med en mann som er i et forhold. Si at du kan vente på han om det er så at han har til hensikt å avslutte det forholdet han er i, men at du ikke venter en evighet, og at i mellomtida så kan dere ikke ha kontakt. Ferdig med det. Det er ikke så komplisert. Takk🙏🏼Jeg skal ta mot til meg og si det.Jeg er så redd han ikke klarer å velge...jeg er så forelska og har aldri klart å glemme han.Vil jo helst bare gi han sex og "nøste"han inn, men skjønner jo at det kanskje ikke er lurt. Anonymkode: c43db...852
Himmel og hav Skrevet 30. juni 2018 #10 Skrevet 30. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk🙏🏼Jeg skal ta mot til meg og si det.Jeg er så redd han ikke klarer å velge...jeg er så forelska og har aldri klart å glemme han.Vil jo helst bare gi han sex og "nøste"han inn, men skjønner jo at det kanskje ikke er lurt. Anonymkode: c43db...852 Hvis han vil ha deg like mye som du vil ha han, så blir det sånn, enten dere har pula først eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #11 Skrevet 30. juni 2018 Ja du har nok rett.Jeg vil være føstevalget hans.Har vært nok en god nr.2 gjennom livet. Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #12 Skrevet 30. juni 2018 37 minutter siden, Himmel og hav skrev: Si at du har tenkt en del, og at du ikke har samvittighet til å holde på slik lenger med en mann som er i et forhold. Si at du kan vente på han om det er så at han har til hensikt å avslutte det forholdet han er i, men at du ikke venter en evighet, og at i mellomtida så kan dere ikke ha kontakt. Ferdig med det. Det er ikke så komplisert. Dette Anonymkode: 522a8...263
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #13 Skrevet 30. juni 2018 Ja det var et godt svar.Jeg vet innerst inne at det er riktig.Jeg vil ikke starte et forhold med utroskap, er det ment at vi skal være sammen så blir det slik...hvis ikke så får jeg prøve å komme over han😢 Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #14 Skrevet 30. juni 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det var et godt svar.Jeg vet innerst inne at det er riktig.Jeg vil ikke starte et forhold med utroskap, er det ment at vi skal være sammen så blir det slik...hvis ikke så får jeg prøve å komme over han😢 Anonymkode: c43db...852 Da ser du og om han virkelig mener det han sier, eller om han bare er ute etter sex på si. Anonymkode: 522a8...263
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #15 Skrevet 30. juni 2018 Ja, jeg er bare så redd for å tape😔Men da var han vell ikke verdt det om han bare ville ha sex.Tror jeg sårer meg selv enda mer da ved å ha sex med han hvis han velger henne. Setter stor pris på svarene, tusen takk💕 Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #16 Skrevet 30. juni 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg er bare så redd for å tape😔Men da var han vell ikke verdt det om han bare ville ha sex.Tror jeg sårer meg selv enda mer da ved å ha sex med han hvis han velger henne. Setter stor pris på svarene, tusen takk💕 Anonymkode: c43db...852 Du taper mye mer ved å ha sex med han så lenge han har samboer. Da taper du integriteten din Anonymkode: 522a8...263
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #17 Skrevet 30. juni 2018 Ja du har nok rett der ja😔Det er jo ikke riktig, liker heller ikke tanken på å snike seg rundt, faren for å bli oppdaget osv... Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #18 Skrevet 30. juni 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du taper mye mer ved å ha sex med han så lenge han har samboer. Da taper du integriteten din Anonymkode: 522a8...263 Pluss at du kommer til å bli enda mer følelsesmessig involvert hvis dere begynner å ha sex, og da blir det enda vondere når du innser at han kun ville ha sex og ikke kommer til å gå fra dama. Anonymkode: 3da14...9ff
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #19 Skrevet 30. juni 2018 Ja enig at det blir værre følelsesmessig også hvis jeg har sex med han😔Pokker disse følelsene Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #20 Skrevet 30. juni 2018 Om du er så innmari forelsket i denne fyren er dere uansett i en maktubalanse dersom du ikke klarer noe så grunnleggende som å si at han kun får deg om han velger deg. Hva skal du med en som deler livet sitt med noen andre? Det er henne han spiser middag med, kjøper familiegaver med, reiser på ferier med. Om han er kjempeforelsket i deg, men kun har deg som elskerinne blir du hans skitne hemmelighet, den han lyver om. Det forholdet du pleier og dyrker er noe han nok vil skamme seg over for det setter ham i et dårlig lys om det oppdages. DET er ikke en god følelse. Anonymkode: 613f7...fb5
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #21 Skrevet 1. juli 2018 Ja kjenner jo det stikker når han sier eks."må dra hjem, hun venter på middag..." Jeg vil jo ha alt med han, ikke bare sex😔 Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #22 Skrevet 1. juli 2018 "Det jeg falt for med Martin var hans evne til å gå bak ryggen på folk han var glad i. Hvordan han klarte å balansere å holde to kvinner på gress til han klarte å gro baller til å ta et valg er en egenskap jeg alltid har leita etter i en mann". Trekk deg tilbake. La han enten bli eller gå fra kona. Så tar du det derfra. Anonymkode: d67c7...a98
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #23 Skrevet 1. juli 2018 Ja har bestemt meg for å trekke meg unna til han har bestemt seg. God beskrivelse du kom med, sank enda mer inn nå.Helt bestemt meg.Han må velge før det blir noe sex. Anonymkode: c43db...852
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2018 #24 Skrevet 1. juli 2018 Du kan ikke få ham til å velge, men du kan velge selv. Anonymkode: 83b7a...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå