Gå til innhold

Ser gravid ut hver morgen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Neders er magen en diger, hard kul, synfysemål som om jeg er veldig gravid. Opp til navlen.. Kjennes som en tydelig, avrundet kule.. Det er bare fordi jeg har full blære, men er det vanlig at det skal vises og kjennes så godt!? Våkner hver morgen med panikk for at jeg er gravid. Men jeg har ikke hatt sex på 11 mnd, så det er faktisk ikke mulig.. 

Anonymkode: a39d6...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å trene opp muskulaturen nedenfor navlen slik at den holder alt inne bedre?

Skrevet
1 minutt siden, Lille krøll skrev:

Hva med å trene opp muskulaturen nedenfor navlen slik at den holder alt inne bedre?

Jeg er veldig veltrent. Og veldig slank. 

Anonymkode: a39d6...447

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg er veldig veltrent. Og veldig slank. 

Anonymkode: a39d6...447

Så det er ikke slapp muskulatur.. er endel kreft i familien, også blærekreft.. jeg tenker mer i den retningen, om det kan være noe sånnt.. 

Anonymkode: a39d6...447

Skrevet

Veldig veltrent og slank innebærer ikke alltid muskulatur nederst i buken. Jobber som pt så det har jeg sett mange eksempler på. 

Mistenker du sykdom å du jo bare få sjekket deg. 

Skrevet
8 minutter siden, Lille krøll skrev:

Hva med å trene opp muskulaturen nedenfor navlen slik at den holder alt inne bedre?

Hvordan trener man opp den?

Anonymkode: d1268...6ce

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan trener man opp den?

Anonymkode: d1268...6ce

Løping. Trener hele kroppen, og man blir slank og sterk. 

Anonymkode: a39d6...447

Skrevet

Alle bevegelser hvor du «jukker». 

Om man ser på anatomien så fester magemuskulaturen oppe ved ribbeina og nede på pubesbeinet. Dvs at når du cruncher fra brystet til navlen trener du øvre magemuskler og når du blir kortere mellom klitoris og navlen trener du nedre. 

Om du feks ligger på rygg med beina opp mot taket og klarer å løfte deg et par cm nærmere taket trener du nedre buk. 

Men det er en veldig vanlig øvelse hvor mange slenger beina frem og tilbake og lar hastigheten løfte rumpa isteden for å la muskulaturen på forsiden trekke seg sammen og stå for løftet. 

Vet ikke om du ble noe klokere av min forklaring. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Løping. Trener hele kroppen, og man blir slank og sterk. 

Anonymkode: a39d6...447

Nei, løping blir du slank av og du trener ikke bevisst nedre mage i det hele tatt. Det er hofteledsbøyern som jobber mest. 

Skrevet
26 minutter siden, Lille krøll skrev:

Nei, løping blir du slank av og du trener ikke bevisst nedre mage i det hele tatt. Det er hofteledsbøyern som jobber mest. 

Ikke bevisst, nei. Men man strammer magen når man løper, og får dermed markerte muskler og «vaskebrett» av løping. Det har nå jeg og de fleste jeg kjenner som løper mye. Jeg løper maraton. 

Anonymkode: a39d6...447

Skrevet

Men denne kula på magen hver morgen er noe nytt, det var vel poenget med denne tråden.. 

Anonymkode: a39d6...447

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men denne kula på magen hver morgen er noe nytt, det var vel poenget med denne tråden.. 

Anonymkode: a39d6...447

Da ringer du til legen på mandag. Bedre å sjekke det enn å gå å bekymre deg

Anonymkode: d1268...6ce

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke bevisst, nei. Men man strammer magen når man løper, og får dermed markerte muskler og «vaskebrett» av løping. Det har nå jeg og de fleste jeg kjenner som løper mye. Jeg løper maraton. 

Anonymkode: a39d6...447

Også en utrent kropp har vaskebrett om fettprosenten er lav nok. Og nå skal jeg ikke si jeg er ekspert på løping men jeg har ikke lagt merke til veldig mange løpere som har markerte muskler nedenfor navlen. 

Men skal man virkelig trene opp muskulaturen må det spesifik styrketrening til. 

Skrevet
1 time siden, Lille krøll skrev:

Også en utrent kropp har vaskebrett om fettprosenten er lav nok. Og nå skal jeg ikke si jeg er ekspert på løping men jeg har ikke lagt merke til veldig mange løpere som har markerte muskler nedenfor navlen. 

Men skal man virkelig trene opp muskulaturen må det spesifik styrketrening til. 

Bare tull! Jeg er lett i kroppen og tar derfor planke i flere minutter, situps og div øvelser for hva det skal være. Fordi jeg løper er jeg sterk, utholden og jeg har veldig god kondisjon. Man trenger ikke bruke noe annet enn sin egen kropp for å bli sterk. 

Anonymkode: a39d6...447

Skrevet

Og man trenger ikke pumpe jern! 

Anonymkode: a39d6...447

Skrevet

Alle slanke damene jeg kjenner ser gravid ut når blæra er full. Nekter å tro samtlige er syke, så heller nok mer mot å trene ja 

Anonymkode: ec6bc...f2b

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare tull! Jeg er lett i kroppen og tar derfor planke i flere minutter, situps og div øvelser for hva det skal være. Fordi jeg løper er jeg sterk, utholden og jeg har veldig god kondisjon. Man trenger ikke bruke noe annet enn sin egen kropp for å bli sterk. 

Anonymkode: a39d6...447

Fortell meg hvor jeg skrev at man «må» pumpe jern???

jeg skrev spesifik styrketrening og øvelsene du nettopp beskriver er jo spesifikk styrketrening. 

Ingen muskel blir sterk om den ikke trenes. Har man et spesifikt muskelprovlem hjelper det jo lite å trene cardio hvor styrkeeffekten er et biprodukt. På samme måte som har man et cardioproblem hjelper det lite å pumpe jern. 

Skrevet

Typisk kjøtteter. Bli veganer, og dine problemer forsvinner på null komma niks.

Anonymkode: 1e0e8...5be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...