Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Vi skal besøke Legoland nå i juli, og er forberedt på at det da vil være stinn brakke og kø overalt. Men noen som vet om det er såpass mye kø til attraksjonene at det er lurt å kjøpe sånn VIP-pass eller hva det heter (sånn at man slipper å stå i noe særlig kø)? Eller er det ikke nødvendig? Noen som vet hva det koster? Fant ikke frem på nettsiden. Anonymkode: 742b7...2e0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Min erfaring er at det er mest folk fra morgenen av, og de går hjem på ettermiddagen. Så det er bedre å være der siste timene før stengetid. Skal du inn fra morgenen av er det best å gå rett frem til du kommer innerst, ikke stopp før du er innerst. Da er det lite folk på de innerste aktivitetene og du kan gå motsatt vei av alle andre. Vi har aldri hatt vip-kort, men vi har hatt sånne pakker fra Colorline med to dager, og det er ikke en veldig stor park. Så vi har gjerne vært der fra sånn ca 15 og til stengetid i to dager og fått med oss alt som er å få med seg. Anonymkode: f97a9...3eb
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Hvis dere har råd, ville jeg absolutt brukt penger på qbot. Du sparer flere timers på det! Anonymkode: 7c6c7...2ce
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Vi var der med små barn midt i juli for noen år siden og syns ikke vi stå i kø i det hele tatt, mot en dag på Tusenfryd. Antagelig hadde vi står mer i kø hvis barna hadde vært store nok tull å ta alt, men veldig mye var det uansett ikke. Jeg leste et sted før vi dro (her inne?) at det ofte er mindre folk det på lørdager fordi det er da alle kommer og drar av de som leier sommerhus, så den ene dagen vi var det var en lørdag. Om det stemte at det var mindre folk da vet jeg ikke, men det var ikke veldig mye folk der. Anonymkode: 07e6d...1d6
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Merk barna deres hvis det er mange folk! Om med armbånd med telefonnummer , telefonnummer skrevet på hånden, en lapp med telefonnummer i skoen ( ett barn vil ta av seg jakke, genser, sekk, men ikke sko). Min bror forsvant i Legoland i 1989, han var 3 år og var borte i en og en halv time. Full alarm. Parken ble stengt; ingen inn og ingen ut. Han ble heldigvis funnet. Anonymkode: a5b4a...6b2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Vi stod masse i kø da vi var der, og én time er leeeenge når man står i kø. Anbefaler køsnikerbillett. Anonymkode: ac5a2...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå