Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Har masse modningsrier og murringer. Hvordan få de til å øke og bli mer effektive/ ekte rier? Anonymkode: e3523...2e7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Antar at du er klar for å føde? Ikke type i uke 36 og møkk lei... Da kan du; - ha sex - gjøre litt fysisk krevende arbeid - ta et halvt glass rødvin (nei, det er ikke skadelig for fostret om du tar et halvt glass når babyen er "ferdig" og skal ut) - Gå en rask, lang tur Lykke til uansett, fødsel er sååå spennende! Litt trist at jeg ikke skal få oppleve det igjen. Anonymkode: 9c573...565
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Antar at du er klar for å føde? Ikke type i uke 36 og møkk lei... Da kan du; - ha sex - gjøre litt fysisk krevende arbeid - ta et halvt glass rødvin (nei, det er ikke skadelig for fostret om du tar et halvt glass når babyen er "ferdig" og skal ut) - Gå en rask, lang tur Lykke til uansett, fødsel er sååå spennende! Litt trist at jeg ikke skal få oppleve det igjen. Anonymkode: 9c573...565 Er i uke 40 og møkk lei! 😝 og masse maserier og nedpress + smerter hele tiden så nå er jeg lei altså! Takk for tips! Og ja, gleder meg stort til fødsel Anonymkode: e3523...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå