Gå til innhold

Akward stemning med "typen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en for 6 uker siden og vært med hverandre nesten hver dag. Føler vi er blitt godt kjent, og har noe bra på gang mellom oss. Han skal flytte ett stykke vekk om 2 måneder pga jobb, så vi skal se hvordan det går mellom oss i mellom tiden og kanskje ta steget med å flytte sammen etter 2-3 måneder. Å ja, jeg vet det er tidlig.

Men greia er at i natt så ble det veldig rar stemning. Vi lå der å koste, han ville gå ned på meg, men jeg ville ikke, så jeg stoppet han. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke vil, kan være fordi jeg er redd for at det smaker rart/lukter rart. Angrer nå på at jeg ikke bare lot han gjøre det. For det ble ikke noe bra stemning etterpå. Vi hadde ikke noe sex eller noe å jeg begynte å gråte stille, men det merket han og trøstet meg. Han lurer på hvorfor jeg ikke vil, så svarer jeg med at jeg synes det er rart å jeg liker det ikke. Han begynner da med å si at det er litt kjedelig å at det aldri har skjedd han før med andre jenter. Jeg blir veldig lei meg, for jeg skulle ønske så virkelig at jeg var mer sikker på meg selv. Synes det er vanskelig å snakke med han om problemene mine. Tør heller ikke å ta av bh'n pga dem henger, men vil ikke si at se henger. Jeg sparer til operasjon, og det vet han. Har sagt at jeg vet ikke hva om er galt med brystene, men t det er noe å at det bare nok ligger i hodet mitt. Jeg forstår at det er kjedelig som han sa, for jeg er å usikker på meg selv at det er kun vanlig sex som går, men jeg prøver så godt jeg kan. Nå e jeg veldig redd for at han skal si at dette ikke funker mellom oss pga dette. Har aldri møtt en så kjekk fyr som han. Han stiller opp for meg, og får meg til å føle meg bra, men når det kommer til samleie, klarer jeg ikke å være meg selv og ting blir vanskelige :( Skulle bare ønske jeg kunne tatt brystoperasjon nå for jeg vet det ville funket mye bedre mellom oss. Det er det største problemet mitt. Er så redd for å miste han :( 

Anonymkode: 35d69...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde heller bruke penger på psykolog og ikke nye bryster. 

Hør hva du sier, hadde jeg bare fått fikset brystene med en gang ville det funket mye bedre mellom oss. Vet ikke hva jeg skal si for at det skal gå inn. Du trenger seriøst hjelp om du oppriktig tror at nye bryster kan redde forholdet deres. 

Ang å få oralsex, vask deg først, det gjør vi her hjemme. Dusjer sammen først for å være helt rene, så rett i senga. 

Anonymkode: cea65...aba

Skrevet

Du, brystene dine er ikke problemet ditt. Det er selvbildet ditt. Du må innse at du er bra nok akkurat som du er nå! Han syntes du er flott og tenner på deg.. la han få se hele deg! 

Skrevet

Problemet her, er at du tror en operasjon vil hjelpe mot alle deres problemer. Problemet er du. Ditt hode, og ditt syn på deg selv. Etter du fikser brystene, så finner du noe annet galt. Da trenger du fettsuging,  vippeløft og 3D bryn. Eller å gå ned 20 kg, ha mer markerte muskler eller permanent hårfjerning.

Han valgte deg som du er. Aksepter det! For jo mer du begrenser dette forholdet, jo mer kommer du til å miste ham. Han kommer til å finne en som er selvsikker til tross for naturlige pupper, cellulitter og alt annet som kan være galt. Du er den som lager problemet, du er den som ser problemet og du er den som kan løse det. Du har den kroppen du har, ferdig snakka. Han liker den kroppen du har, ferdig snakka. 

(Og hvis det er barn involvert, så for Guds skyld ikke flytt inn sammen etter så kort tid)

Anonymkode: 22bf4...3c5

Skrevet

Dette er kanskje for bra til å kaste vekk pga usikkerhet hos deg? Han høres ut som en ordentlig mann, og da syns jeg du skal våge å hoppe i det❤Slipp han til hos hele deg og kanskje du vil se at han mener det? En ordentlig fyr bryr seg nemlig ikke om slike overfladiske ting, han tar kjæresten sin akkurat som hun er. Min mann syns jeg er nydelig, deilig, hot og vakker, dette til tross for at jeg selv finner mange feil med meg. Jeg syns nesten han er litt dum som ikke ser det samme som meg, men han syns jeg er dum som ikke ser det samme som han😉 Så lukk øynene og la det stå til. Du har også vært åpen med han om din usikkerhet, så la han bevise at han mener det og at han vil være sammen med akkurat deg!❤

Min mann får bare gå ned på meg når jeg er nydusjet, så dere kan som nevnt over her, bare ta en dusj sammen og gå rett i seng😊

Anonymkode: 0092f...d65

Skrevet

Hvordan går det med deg, HI?

Leit å høre at usikkerhet ødelegger for deg. Håper du klarer å jobbe med det, og at du klarer tenke at du er god nok for han AKKURAT som du er! Han vil jo være sammen med deg! En ordentlig man vil ikke være sammen med en "modelldame" med silikonpupper o.l., men ei ekte dame med naturlig kropp. 

Anonymkode: 93dd3...688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...