Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Sommeren er jo håpløs for voksentid når en har litt større unger. Selv må jeg jo opp tidlig på jobb og er trøtt lenge før tenåringen om kvelden. Besteforeldrene er opptatt med sitt og vennene til ungene ender stort sett opp her. Er kun en av vennene hvor det er gjensidig besøk/overnatting. Klaffer sjelden slik at de begge er borte samtidig. Så her er huset fullt av unger, både egne og andres. Vi jobber på skift for å få hverdagen til å gå opp. Har ingen ork eller kapasitet til å være kjærester mer. Hvordan løser dere denne hverdagslogistikken? Eneste tiden jeg har «for meg selv» er fra 06-07 ol morgenen. Anonymkode: 4c23d...e0e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Hvorfor jobber dere på skift når dere har store barn? Kan dere ikke være kjærester selv om barna er hjemme eller ta dere en tur på stranda uten barn? Hva er det dere ikke får gjort? Anonymkode: e8845...269
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Jeg skjønner ikke helt, har dere to barn? Hvor gamle er de da? Mine er fra 9 til 17, og selv om det alltid er barn i huset sitter de jo ikke oppå oss lenger. De er i kjellerstua, på rommet, på trampolina osv De gidder heller ikke være med hele tiden så vi voksne kan ta en tur på butikken, gå en tur osv uten barn Anonymkode: f2c4d...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Hva er det dere har behov for å gjøre uten barn i huset da? Sex? Det er jo litt merkelig å ha et så stort behov for kjærestetid at ungene er i veien. Kjærester er man vel hele tiden. Ellers har jeg ingen trøst, tenåringer er den største utfordringen mtp privatliv. De er over alt, til alle døgnes tider. Det er bare til å holde ut og så vips er de borte, og så savner du dem. Anonymkode: 8c679...2be
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 Jeg er alenemor ,og får alenetid en gang i uka ,hver 3 helg og noen ganger flere ganger , besteforeldrene stiller mye opp heldigvis, jeg er mye sliten ,da jeg har krevende opp også,men elsker ungen min, men alle trenger alene tid Kommer selvsagt an på alderen til barna og om de er gode venner,men er de store nok til for eksempel dra på turer sammen, en weekend eller noe sånt, hadde det kanskje vert noe. Alenetid er gull verdt, og kanskje enda mer når dere er 2 Anonymkode: 9d55e...a8a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 Jeg har jo flere barn da, yngste kan ikke være alene, derfor bytter vi på å jobbe for å få feriekabalen til å gå opp. Er jo sammen med barna hele tiden utenom jobb, alt fra å dra på stranda til å spille kort. Er virkelig jeg den eneste her som synes 8 uker med konstant familietid setter forholdet på vent? Trodde ikke jeg var så kravstor på voksentid, har kanskje en helg eller to i året uten barn totalt, går greit i hverdagen når ungene legger seg til normal tid, spør sjelden om barnevakt og har uten tvil mer besøk av unger enn motsatt. Ja jeg snakker om blant annet sex. Anonymkode: 4c23d...e0e
Eliseflisa Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 skjønte ikke problemet jeg. Jeg har store barn, og det er jo da vi HAR alenetid, selv om vi ikke er ALENE. De flyr jo inn og ut og sover lenge og er oppe lenge, så jeg er ikke ALENE. Men de krever jo ikke noe av meg, så jeg kan sitte for meg selv igne tanker
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er alenemor ,og får alenetid en gang i uka ,hver 3 helg og noen ganger flere ganger , besteforeldrene stiller mye opp heldigvis, jeg er mye sliten ,da jeg har krevende opp også,men elsker ungen min, men alle trenger alene tid Kommer selvsagt an på alderen til barna og om de er gode venner,men er de store nok til for eksempel dra på turer sammen, en weekend eller noe sånt, hadde det kanskje vert noe. Alenetid er gull verdt, og kanskje enda mer når dere er 2 Anonymkode: 9d55e...a8a Tipper nok det er litt av utfordringen nå. De er jo så på hverandre, krangler jo om hver minste lille ting. Har alltid hatt med ungene på ferier og alt av ting som skjer, er jo der for de 24/7, men akkurat denne sommeren kjenner jeg faktisk på følelsen at jeg trenger en pause fra det hele. Anonymkode: 4c23d...e0e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #10 Skrevet 30. juni 2018 Hvor gamle er barna? Kan de eldste passe de/den yngste så dere kan ta dere en kjøretur/tur på kino eller restaurant med en lite stopp på hjemveien. Skal dere på/ha ferie i løpet av disse 8 ukene? Sover dere aldri samtidig? Sex på dagtid i dusjen med låst dør funker😊 Anonymkode: 9848d...d1f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #11 Skrevet 30. juni 2018 Om man har så store barn at de er oppe til langt på natt er det vel ikke noe problem? Da er de jo også så stor at dere kan dra på kino eller ut å spise alene... eller kanskje til og med sove borte en natt mens barna er hjemme alene. Anonymkode: 5160c...9dc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #12 Skrevet 30. juni 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jo flere barn da, yngste kan ikke være alene, derfor bytter vi på å jobbe for å få feriekabalen til å gå opp. Er jo sammen med barna hele tiden utenom jobb, alt fra å dra på stranda til å spille kort. Er virkelig jeg den eneste her som synes 8 uker med konstant familietid setter forholdet på vent? Trodde ikke jeg var så kravstor på voksentid, har kanskje en helg eller to i året uten barn totalt, går greit i hverdagen når ungene legger seg til normal tid, spør sjelden om barnevakt og har uten tvil mer besøk av unger enn motsatt. Ja jeg snakker om blant annet sex. Anonymkode: 4c23d...e0e Det er da ikke noe problem å ha sex som vanlig? Man må jo ikke hyle ut og lage masse støy.... Klarer fint å ha sex i en liten sydenleilighet på hotell vi... er bare å være litt stille og diskret... Og om de er så store at de kan være så lenge oppe de vil kan dere jo kjøre en tur og ha sex et eller annet sted - kan være spennende det også. Ja.... jeg tror ikke det er mange som synes at sommerferie setter forholdet på vent altså... Anonymkode: 5160c...9dc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #13 Skrevet 30. juni 2018 Ha med å ha sex på kvelden før dere sovner som normale folk??? Anonymkode: 1dc2e...2e2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #14 Skrevet 30. juni 2018 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jo flere barn da, yngste kan ikke være alene, derfor bytter vi på å jobbe for å få feriekabalen til å gå opp. Er jo sammen med barna hele tiden utenom jobb, alt fra å dra på stranda til å spille kort. Er virkelig jeg den eneste her som synes 8 uker med konstant familietid setter forholdet på vent? Trodde ikke jeg var så kravstor på voksentid, har kanskje en helg eller to i året uten barn totalt, går greit i hverdagen når ungene legger seg til normal tid, spør sjelden om barnevakt og har uten tvil mer besøk av unger enn motsatt. Ja jeg snakker om blant annet sex. Anonymkode: 4c23d...e0e Du er nok ikke den eneste, men for egen del har jeg aldri kjent på det attenåringer bidrar til at vi må sette forholdet på vent. Vi er da kjærester hele tiden og selv om spontan sex utgår i noen år (eller at man må være ekstra kreativ) har ikke forholdet noen gang lidt av det. Anonymkode: 8c679...2be
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #15 Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jo flere barn da, yngste kan ikke være alene, derfor bytter vi på å jobbe for å få feriekabalen til å gå opp. Er jo sammen med barna hele tiden utenom jobb, alt fra å dra på stranda til å spille kort. Er virkelig jeg den eneste her som synes 8 uker med konstant familietid setter forholdet på vent? Trodde ikke jeg var så kravstor på voksentid, har kanskje en helg eller to i året uten barn totalt, går greit i hverdagen når ungene legger seg til normal tid, spør sjelden om barnevakt og har uten tvil mer besøk av unger enn motsatt. Ja jeg snakker om blant annet sex. Anonymkode: 4c23d...e0e Dere trenger jo ikke være sammen med ungene hver våkne time, de klarer seg alene en stund, eller eldste kan passe yngste.... Sex har vi selv om ungene er hjemme og selv om de har besøk, vi legger oss jo før eldstemann og at han sitter på rommet og spiller forstyrrer ikke vår sex Anonymkode: f2c4d...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #16 Skrevet 30. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jo flere barn da, yngste kan ikke være alene, derfor bytter vi på å jobbe for å få feriekabalen til å gå opp. Er jo sammen med barna hele tiden utenom jobb, alt fra å dra på stranda til å spille kort. Er virkelig jeg den eneste her som synes 8 uker med konstant familietid setter forholdet på vent? Trodde ikke jeg var så kravstor på voksentid, har kanskje en helg eller to i året uten barn totalt, går greit i hverdagen når ungene legger seg til normal tid, spør sjelden om barnevakt og har uten tvil mer besøk av unger enn motsatt. Ja jeg snakker om blant annet sex. Anonymkode: 4c23d...e0e Sex har dere på rommet deres selvom barna er hjemme. Jeg er enig i at 8 uker er leeeenge. Anonymkode: c0df1...fa2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #17 Skrevet 30. juni 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har jo flere barn da, yngste kan ikke være alene, derfor bytter vi på å jobbe for å få feriekabalen til å gå opp. Er jo sammen med barna hele tiden utenom jobb, alt fra å dra på stranda til å spille kort. Er virkelig jeg den eneste her som synes 8 uker med konstant familietid setter forholdet på vent? Trodde ikke jeg var så kravstor på voksentid, har kanskje en helg eller to i året uten barn totalt, går greit i hverdagen når ungene legger seg til normal tid, spør sjelden om barnevakt og har uten tvil mer besøk av unger enn motsatt. Ja jeg snakker om blant annet sex. Anonymkode: 4c23d...e0e 8 uker uten voksentid burde du klare altså. Ser ikke problemet helt. Anonymkode: 54da1...a30
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #18 Skrevet 30. juni 2018 Ut fra innlegget ditt så må dere jo ha minst 2 store barn og et mindre ! Det er jo et valg dere har tatt! Du har valgt mange barn fremfor å få mer og mer tid med mannen ! Sex kan dere ha på kvelden, lås døra og sett på musikk TV og kos dere. De store må jo kunne passe den lille sånn at dere kan reise bort ! Ikke velg å få barn og så sutre på alenetid, det blir faktisk for dumt Anonymkode: bd2b2...8ee
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #19 Skrevet 30. juni 2018 Her er det alenetid fra 24 til 06. Om vi prioriterer sex? På ingen måte. Overlever vi? Ja. Nå er barnehagen stengt i 4 uker som betyr masete 5åring, en 11 åring hvor de to kompisene er på ferie og en 14 åring som enten er hjemme med masse besøk eller som er på besøk. Tid til oss får vi når ungene er ute av redet. Sex tar vi når vi en gang får overskudd. Alt går Anonymkode: 6bbad...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå