Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Har en litt travel dag og får familie på uformelt besøk. Vi blir 4 voksne og to tenåringer. Jeg vil servere superenkel "plukke" mat. Jeg kjøper inn ting som seranoskinke, potetsalat, oliven, ost osv. Har dere forslag på hva jeg bør ta med i handlevognen? Skal innom Meny Anonymkode: 2dd6f...9fd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 innbakte pølser - bruk ferdig pizzadeig eller butterdeig, så er det veldig kjapt og enkelt kyllinglår eller vinger lefserull med kremost eller pesto og spekeskinke foccacia - meny har ferdig foccacia aioli Anonymkode: 7e8ab...02d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Jeg har handlet og serverer: Spinatpai, spanske kjøttboller i chilisaus, melon, oster, potetsalat, ovnsbakte poteter med rosmarin, broccolisalat, grønn salat, tomat og mosarellasalat, baconsurrede dadler og chilimajones. Alt ferdig kjøpt på meny unntatt spinatpaien som jeg lager selv. Hi Anonymkode: 2dd6f...9fd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Og foccachia og oliven Anonymkode: 2dd6f...9fd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har handlet og serverer: Spinatpai, spanske kjøttboller i chilisaus, melon, oster, potetsalat, ovnsbakte poteter med rosmarin, broccolisalat, grønn salat, tomat og mosarellasalat, baconsurrede dadler og chilimajones. Alt ferdig kjøpt på meny unntatt spinatpaien som jeg lager selv. Hi Anonymkode: 2dd6f...9fd Kjøpte du spanske kjøttboller i chihlisaus ferdig? Var det i varm mat disken? Anonymkode: 7e8ab...02d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Nei, jeg ble anbefalt å kjøpe peppes pizza spicy kjøttboller med jalapeno og chili og varme de opp i Hot chili saus fra Jacobs. Alt fant jeg i butikken, så kun varmes opp. Anonymkode: 2dd6f...9fd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg ble anbefalt å kjøpe peppes pizza spicy kjøttboller med jalapeno og chili og varme de opp i Hot chili saus fra Jacobs. Alt fant jeg i butikken, så kun varmes opp. Anonymkode: 2dd6f...9fd Takk Anonymkode: 7e8ab...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå