Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #1 Skrevet 30. juni 2018 Verdt å ta en kjøretur dit? Anonymkode: 27a07...82b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #2 Skrevet 30. juni 2018 Nei, med mindre du skal ha bacon. Anonymkode: 1a99d...e47
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #3 Skrevet 30. juni 2018 Skal definitivt ikke ha bacon😂. Er en snartur innom Oslo, og det er ikke aktuelt å reise inn til Oslo sentrum. Været er jo deilig da, så burde heller kanskje dratt på stranda🙈 men jeg liker ikke å ligge langflat der. Blir så rastløs. Tenkte besøke Frognerparken og Vigelandsparken i morgen, evt ene i kveld. Anonymkode: 27a07...82b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Hvis du er snartur i Oslo ville jeg ikke brukt 2x2 timer i bil for svenskehandel i dag, altså!! Anonymkode: 1a99d...e47
Mamma_til_2 Skrevet 30. juni 2018 #5 Skrevet 30. juni 2018 (endret) Det er ett stort kjøpesenter med alle mulige butikker. Men med mindre du skal ha røyk, snop, snus så ville heller dratt til Vestby outlet 20min fra Oslo. Endret 30. juni 2018 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #6 Skrevet 30. juni 2018 Sentrum er jo der det er flest butikker, men det blir superbusy i dag pga prideparaden. Hvis du vil shoppe, kan du dra til Sandvika storsenter, det er større enn Nordby. Hvis du er rastløs, kan du ta en tur i marka og bade i et av badevannene. 🙂 Anonymkode: bd94d...e1a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #7 Skrevet 30. juni 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skal definitivt ikke ha bacon😂. Er en snartur innom Oslo, og det er ikke aktuelt å reise inn til Oslo sentrum. Været er jo deilig da, så burde heller kanskje dratt på stranda🙈 men jeg liker ikke å ligge langflat der. Blir så rastløs. Tenkte besøke Frognerparken og Vigelandsparken i morgen, evt ene i kveld. Anonymkode: 27a07...82b Frognerparken og Vigelandsparken er to navn på samme park altså... Hva med å dra til St. Hanshaugen og se på utsikten? Eller banen opp til Holmenkollen? Aker brygge? Skjønner ikke hvorfor du vil kjøre den lange turen til Sverige når du er i Oslo Anonymkode: cb9d9...7dc
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #8 Skrevet 30. juni 2018 Jeg er der en del, siden jeg bare bor 20-30 minutter unna,men jeg synes det er kjedelig,men sikker fordi jeg er så mye der Anonymkode: c312b...aef
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #9 Skrevet 30. juni 2018 Det er et helt vanlig kjøpesenter, med de vanlige kjedebutikkene som du har sett en million ganger før... Vi bor sør i landet så vi pleier legge veien om Sverige hjem fra Oslo, ta ferga fra Strømstad til Sandefjord for å få litt avveksling og for å handle billig brus, snop, kjøtt, baketing osv. Men jeg hadde ikke giddet reise dit bare for å ha noe å gjøre en dag jeg var i Oslo. Da hadde jeg heller brukt tiden i Oslo, eller tatt turen til Tusenfryd e.l. Anonymkode: a6057...e1c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #10 Skrevet 30. juni 2018 Mente Frognerbadet 🙈 men et kjapt Google-søk tilsier at dit skal vi ikke. Vi kan heller ikke dra på strand eller i skogsområder😔 Allergien blomstrer. Zyrtec har ikke særlig lengre effekt ser vi. Men vi får diskutere de alternativene dere kom med, takk☺️ Anonymkode: 27a07...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå