Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Er det vanlig å gjøre det? Jeg leser at det anbefales at gravide testes for dette 3 uker etter hjemkomst fra sydligere strøk (syd-Europa i mitt tilfelle). Men min fastlege er veeeldig avslappet når der gjelder toksoplasmose, og mener det er hysteri. Jeg har vært veldig nøye med mat og hygiene på tur, men hadde jo vært fint å bli testet så jeg kan slappe av - hvis det er det man egentlig skal? Anonymkode: dd162...653
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Ville tatt det med ro. Mest sannsynlig har du antistoffer som de fleste andre Anonymkode: 8ebfe...c23
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 Jeg har blitt testet for det. Mest fordi jeg når jeg var gravid var sikker på at jeg hadde hatt det, å ville jeg gjerne spise spekemat osv som gravid. Oppvokst på gård, elsker hagearbeid, sov med katter og kattunger i senga som lita og har reist mye. Jeg hadde IKKE antistoffer. Test om du vil, kun en blodprøve ekstra 😉 Anonymkode: ba4d4...5d4
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2018 #4 Skrevet 30. juni 2018 Testet etter en måneds ferie i et ganske utsatt land, var veldig nøye med hygiene og hva jeg spiste og la tomater i eddikkvann etc. Testen var negativ. Anonymkode: e1ffd...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå