Gå til innhold

Hjemme alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste på 18 skal være hjemme alene i en uke når vi skal på ferie. Hvor mye penger ville du lat han få. Har kjøpt inn det meste av mat. Lurte på 500 kr. 

Tips med takk. 

Anonymkode: 828c0...e6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ikke skulle holde har vel dere nettbank og han kort, så det err vel ikke noe problem. 

Anonymkode: e60b0...ae5

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eldste på 18 skal være hjemme alene i en uke når vi skal på ferie. Hvor mye penger ville du lat han få. Har kjøpt inn det meste av mat. Lurte på 500 kr. 

Tips med takk. 

Han trenger vel ikke noe mer enn det han pleier å ha/f? Så hvis han pleier å ha 500 kr i uka, så er vel det en grei sum

Anonymkode: 653c6...df1

Skrevet

Uff. Slitsomt å være ungdom. Jeg brukte 500 kr på thai mat til meg selv for i dag og i morgen. Jeg er plantasjer, så blir vel ikke lynsja. Jeg hadde gitt 1000. Gå på kino å kos deg, bestill pizza og ha det gøy. Hadde blitt dyrere enn 1000 kr hvis han hadde blitt med.

Anonymkode: 2ad82...772

Skrevet

Det er sommerferie, så jeg ville gitt 1500kr.

Skrevet

Min 17-åring fikk akkurat 2.000 kr i kombinert månedslønn juli og feriepenger. 

Han og broren pleier få månedslønn når barnetrygden kommer, nå fikk de 1000 kr ekstra siden det er sommerferie.

Anonymkode: 305e4...18d

Skrevet

Takk for svar. Tenkte gjerne å gi 500 og så gjerne vippse visst behov. Vi skal jo kose oss så han og må jo og kunne gjøre litt utenom det vanlige. 

Skrevet

her får 18åringen 1500 han  skal være alene i 10 dager

Anonymkode: 7e903...ddb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...