Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #1 Skrevet 29. juni 2018 Har Ks bak meg, men har allikevel opplevd rier... i natt våknet jeg av at det tok skikkelig tak i magen og gjenkjente dette tvert med hva jeg har opplevd før. Nettopp rier. De kom med jevne tak i ca 3 timer før det roet seg.. i hele dag har det murret der nede og gjort vondt ( uten at det har vært noe jevnt). Er dog skikkelig kvalm/ uggen ! Har masse økt utflod og steinharde såre pupper. Dette ble helt klart tydelig idag. Nå som kvelden har kommet så begynner det å bli mer vondt nede der igjen.. kan dette være noe tegn på fødsel? Anonymkode: 07ce7...d68
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #2 Skrevet 29. juni 2018 Høres ut som modning Jeg hadde sånne "maserier" flere netter på rad og da jordmor sjekket meg på kontroll var jeg helt avflatet, moden og hadde 2-3 cm åpning så hun strippet meg og satte riestimulerende drypp. Jeg fødte dagen etter, fem dager etter at maseriene startet Anonymkode: 0f933...fe3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2018 #3 Skrevet 29. juni 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som modning Jeg hadde sånne "maserier" flere netter på rad og da jordmor sjekket meg på kontroll var jeg helt avflatet, moden og hadde 2-3 cm åpning så hun strippet meg og satte riestimulerende drypp. Jeg fødte dagen etter, fem dager etter at maseriene startet Anonymkode: 0f933...fe3 Så det kan igrunn bety det er rett rundt hjørnet? Jeg kjente så veldig godt igjen de jeg hadde i natt, men aldri opplevd kvalme osv. Det jobbes konstant nedi der og er fryktelig ubehagelig. Og den utfloden skulle jeg nesten tro jeg tissa litt på meg for det er så tynt og «mye» i forhold til før.. spent på natten om den blir slik som i natt. Var nesten litt skummelt dette 😳 Anonymkode: 07ce7...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå